یوسف فارس، کارگردان بازی Split Fiction و عناوینی همچون It Takes Two و A Way Out، اعتقاد دارد که شرکت یوبیسافت باید بازیهای کوآپ لوکال بیشتری تولید کند. در مصاحبه کارگردان بازی Split Fiction با GamesRadar، از یوبیسافت انتقاد کرد که چرا از این سبک بازی که طرفداران زیادی دارد، بیشتر استفاده نمیکند. در ادامه خبر مصاحبه کارگردان بازی Split Fiction، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.
فهرست مصاحبه کارگردان بازی Split Fiction
مقدمه
او در این مصاحبه گفت:« دیگر ناشران این کار را انجام نمیدهند و این برای من دیوانهکننده است. افراد زیادی این بازیها را بازی میکنند و عاشق آنها هستند. مثلاً به شرکت یوبیسافت نگاه کنید، آنها در حال حاضر با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند. امیدوارم کسی از آنها این مصاحبه را بشنود و بپرسد که چرا از شخصیت Splinter Cell یعنی سام فیشر برای ساخت یک بازی کوآپ استفاده نمیکنند؟»
جزئیاتی از مصاحبه کارگردان بازی Split Fiction
فارس که در ساخت بازیهایی با محوریت کوآپ لوکال و آنلاین تخصص دارد، همیشه طرفدار این نوع بازیها بوده است. او در ادامه صحبتهایش گفت:« از تجربهی تکنفره نترسید، فقط اعلام کنید که این یک بازی Split-Screen است و تمام. همین کافی است تا موفق شود. من تضمین میکنم که اگر یوبیسافت چنین کاری کند، بازیاش فروش فوقالعادهای خواهد داشت.» او حتی پیشنهاد کرد که شرکت یوبیسافت نیازی ندارد تا از روش Hazelight استفاده کند، بلکه فقط کافی است این ایده را اجرا کند.
بازی Split Fiction که در مراسم The Game Awards 2024 معرفی شد، همانند بازیهای قبلی Hazelight بر پایهی تجربهی کوآپ بنا شده است. در این بازی، دو بازیکن در نقش زویی و میو قرار میگیرند که به طور ناگهانی درون شبیهسازیهای یکدیگر گیر میافتند و باید با همکاری هم، راهی برای فرار پیدا کنند. مراحل مختلف بازی بر اساس علایق داستانی زویی و میو طراحی شدهاند و بازیکنان دائماً بین دنیاهای علمیتخیلی و فانتزی جابهجا میشوند. این بازی علاوه بر مبارزه و پلتفرمینگ، چالشهای حل معما نیز دارد.
اخیراً تریلری از داستان و شخصیتهای Split Fiction منتشر شده که ارتباط زویی و میو را بیشتر به تصویر میکشد. این تریلر نشان میدهد که هر دو شخصیت، نویسنده هستند و باید با یکدیگر همکاری کنند تا بر چالشهای پیش رو غلبه کنند. با توجه به علاقهی فارس به تجربههای کوآپ و داستانمحور، Split Fiction احتمالاً به یکی از مهمترین بازیهای سبک کوآپ در سال ۲۰۲۵ تبدیل خواهد شد. آیا این بازی میتواند موفقیتهای It Takes Two را تکرار کند؟ باید منتظر ماند و دید!
این بود از خبر مصاحبه کارگردان بازی Split Fiction. نظر شما همراهان همیگشوبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

source