Obsidian علاوه بر رشد ۷۰ درصدی طی چند سال اخیر، اکنون با چندین شریک در زمینه توسعه همکاری می‌کند که به آن‌ها کمک خواهند کرد تا بازی‌هایی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر ارائه بدهند.

کمتر از پنج سال پیش، مایکروسافت وارد یک فاز خرید و ادغام در گیمینگ شد و رویدادهایی برگزار می‌کرد که در آن‌ها تصاحب چندین استودیو به طور همزمان معرفی می‌شد. یکی از این استودیوها که در سال ۲۰۱۸ به این مجموعه پیوست، Obsidian Entertainment بود که امروز به عنوان بخش مهمی از ایکس باکس شناخته می‌شود و همین هفته، بازی نقش‌آفرینی Avowed را روانه بازار کرد.

فیرگوس اورک‌هارت، بنیان‌گذار و مدیر استودیو، بارها به‌طور مثبت درباره‌ی مالکیت استودیو توسط ایکس باکس صحبت و در مصاحبه‌ی اخیر خود در پادکست Unlocked، به چگونگی رشد استودیو با استفاده از منابع مایکروسافت اشاره کرده است. او در این باره گفت:

ما در آن زمان حدود ۱۷۰ نفر بودیم. از زمانی که به ایکس باکس پیوستیم، نه تنها تعداد اعضای استودیو به ۲۸۵ نفر افزایش یافته، بلکه حالا چندین شریک همکار در توسعه نیز داریم.

در حال حاضر، آن‌ها مشغول کار روی The Outer Worlds 2 هستند که قرار است اواخر امسال منتشر شود. با این حال، پروژه‌های دیگری نیز در دست ساخت دارند و بسیاری از طرفداران امیدوارند که دوباره به دنیای Fallout بازگردند، موضوعی که خود استودیو نیز اعلام کرده تمایل به انجام آن دارد.

source

توسط funkhabari.ir