پس از برخی گمانهزنیها در خصوص تغییر چهره سیری، کارگردان بازی The Witcher 4 توضیح داده که ویدیوی جدید همان مدل قبلی سیری است که درون تریلر سینماتیک دیدیم.
روز گذشته، CD Projekt نگاهی به مراحل ساخت و پشتصحنه تریلر سینمایی معرفی بازی The Witcher 4 منتشر کرد و طرفداران دو کلیپ کوتاه را دیدند که نمای نزدیکتری از سیری را به نمایش میگذاشتند. این کلیپها در دقایق ۲:۱۱ و ۵:۴۷ نمایی نزدیک از صورت سیری را نشان میدهند که دوربین در حال چرخش به دور مدل شخصیت او است. بسیاری از دیدگاهها به تفاوت ظاهری سیری در این لحظات نسبت به تریلر سینمایی اشاره کردند. یکی از کاربران نوشت: «این یک نمایش عالی از سیری کمی مسنتر است. خیلی خوشحالم! او واقعاً فوقالعاده به نظر میرسد!»

در واکنش اولیه به تریلر، برخی ظاهر سیری او را «زشت» میدانستند. اما واکنش به دو کلیپ جدید از سوی کاربران کاملاً مثبت بود و برخی گزارشها حاکی از آن بودند که ممکن است CD Projekt پس از این «انتقادها» چهره سیری را تغییر داده باشد.
طبق گفتههای CD Projekt، این موضوع درست نیست. سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در توییتر اعلام کرد که تیم سازنده هیچ تغییری در مدل درونگیم سیری ایجاد نکرده است. او توضیح داد که این نماهای جدید تنها «تصاویر اولیه» بودند که قبل از اعمال افکتهای سینماتیک دیده شد.
کالمبا در این باره گفت:
ویدیوی پشت صحنه همان مدل قبلی سیری را نشان میدهد که در تریلر اصلی دیده بودید. ما آن را تغییر ندادهایم. آنچه میبینید، مدل خام است — بدون انیمیشن صورت، نورپردازی یا لنزهای دوربین مجازی. این تصاویر در حالی که همچنان داخل موتور بازی هستند، نمایی از مراحل ابتدایی را به تصویر میکشند که قبل از اعمال جلوههای سینمایی برای ویدیوی مذکور ثبت شدهاند. این تغییرات بخشی طبیعی از فرایند توسعه بازی به حساب میآیند. در این مرحله، ظاهر هر شخصیت ممکن است بسته به رسانهای که در آن نمایش داده میشود چه در تریلر، مدل سهبعدی یا درون بازی تغییر کند.

The Witcher 4 اولین قسمت از یک سهگانه جدید بازیهای ویچر است که پس از رویدادهای ویچر ۳ اتفاق میافتد. اما این بار به جای گرالت، سیری شخصیت اصلی خواهد بود. مدیر اجرایی، مائوگورزاتا میترگا، اظهار داشت که سیری «انتخابی کاملاً طبیعی و منطقی بود».
همیشه قرار بود بازی چهارم دربارهی او باشد، از زمانی که در کتابها و داستانها دیده میشد. او شخصیتی فوقالعاده و پر از لایههای مختلف است و البته، به عنوان قهرمان، ما قبلاً از گرالت خداحافظی کرده بودیم. فکر میکنم برای همهی ما، انگار او همیشه قرار بود شخصیت اصلی باشد.
کالِمبا افزود که چون سیری از گرالت جوانتر است، بازیکنان آزادی بیشتری خواهند داشت تا شخصیت او را به نحوی که نتواسته بودند با گرالت انجام دهند، تعریف کنند. این امر همچنین فضای بیشتری را برای توسعهدهندگان فراهم میکند تا شخصیت او را عمیقتر کاوش کنند.

هم میترِگا و هم کالمبا به احتمال واکنشهای منفی از برخی بخشهای اینترنت در مورد نقش سیری به عنوان قهرمان اصلی در بازی The Witcher 4 اشاره کردند، اما تأکید داشتند که سیری همیشه قرار بود شخصیت اصلی سری باشد.
کالمبا در این باره گفت:
این انتخاب تصادفی نبود. پشت این تصمیم یک نیت قوی وجود داشت. یادم میآید که ۹ سال پیش وقتی در مورد اینکه شخصیت بعدی چه کسی باشد بحث میکردیم، پاسخ فوری و قطعی این بود: سیری. دلایل زیادی برای این انتخاب داریم که برخی از آنها را قبلاً ذکر کردهایم. اما حقیقت این است که او واقعاً شایسته فرصتی برای نمایش خود است و ما میخواهیم بازیکنان بتوانند داستان او را به طور واقعی تجربه کنند. سیری خیلی چیزها برای گفتن خواهد داشت و البته چالشهای بزرگی در پیش دارد که انرژی و انگیزهای شگفتانگیز به ما میدهد تا یک حماسه فوقالعاده خلق کنیم. این انتخاب برای ما اجتنابناپذیر بود. همه ما احساس کردیم که این راه درستی است و من باور دارم که این انتخاب کاملاً صحیح بوده است.
در ژانویه، داگ کاکل، صداپیشه گرالت، در مصاحبهای با IGN که در رابطه با فیلم انیمیشنی آینده نتفلیکس با عنوان The Witcher: Sirens of The Deep انجام شد، از تصمیم CD Projekt حمایت کرد، حتی اگر این تصمیم به معنای کنار رفتن گرالت از مرکز داستان باشد.
او حول این موضوع توضیح داد:
واقعاً هیجانزدهام. فکر میکنم این تصمیم بسیار خوبی است. همیشه فکر میکردم که به دلایل مختلفادامه داستان و تغییر تمرکز به سیری، حرکت جالبی خواهد بود، اما بهویژه به خاطر اتفاقاتی که در کتابها میافتد، که نمیخواهم لو بدهم. میخواهم مردم خودشان بروند و بخوانند. بنابراین، بله، بسیار هیجانانگیز است. نمیتوانم منتظر بمانم. واقعا منتظر هستم ببینم چه چیزی ساختهاند.
source