استویوی CDPR با ساخت دنباله فرنچایز Witcher قول نوآوریهای زیادی را در زمینه NPCها، جهان بازی و مبارزات داده است. به خودی خود، میتوان گفت Witcher 4 یک قدم بزرگ برای استودیو تلقی میشود، اما نباید فراموش کرد که CDPR طی سالهای گذشته جاهطلبیهای بزرگتری را برای خود میبیند.
به گفته مدیر استودیو، CDPR حالا میخواهد به خالق سرگرمیهایی فراتر از بازیهای ویدیویی تبدیل شود.
در گفتگویی با XYZ، مدیران اجرایی CDPR، آدام بادوفسکی و میکال نواکوفسکی، اظهار داشتند که جاهطلبی استودیو در گذشته این بود که در راس توسعهدهندگان ژانر RPG قرار بگیرند. نیازی به گفتن نیست که استودیوی مذکور به هدف خود دست یافت.
با این حال، اکنون تیم توسعه اهداف وسیعتری خواهد داشت. به گفته میکال نواکوفسکی، موفقیت استودیو با موفقیت یک بازی بزرگ تضمین نمیشود و باید به طور مداوم برای اهداف بزرگتر تلاش کنند.
جاهطلبیهای تازه CDPR به ساخت انیمه Cyberpunk Edgerunners منجر شد. به گفته مدیران اجرایی، این استودیو قصد دارد با چنین رویکردی، به جایگاه ویژهای در مدیوم سرگرمی برسد.
اهداف ما فراتر از این است. ما قصد داریم به یک نیروی جهانی در خلق فرهنگ عامه و تولید سرگرمیهای خاص تبدیل شویم.
این پروژهها شامل فیلمها، برنامههای تلویزیونی، کتابها و انیمیشن خواهند بود. در همین راستا، تیم سازنده بهطور ضمنی اشارهای به احتمال ساخت دنبالهای برای سریال Cyberpunk Edgerunners داشته است. قاعدتاً شرکت CDPR به تولید بازیهای نقشآفرینی بزرگ نیز ادامه خواهد داد.
source