بازی Starfield قرار بود بزرگ‌ترین اتفاق نسل جدید کنسول ایکس باکس باشد. متأسفانه، علی‌رغم تبلیغات و ترویج‌های گسترده، این عنوان نتوانست آنطور که باید بدرخشد چرا که عمدتاً بسیار معمولی بود و در حد انتظار مورد استقبال قرار نگرفت.

یک توسعه‌دهنده سابق بتسدا فاش کرد دلیل این که Starfield به خوبی برخی از پروژه‌های قبلی استودیو نیست، ایجاد محدودیت در خلاقیت بوده است، آن هم در حالی که تیم توسعه بزرگ‌تر شده بود.

بازی Starfield نتوانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند چرا که بیشتر نقدها علی‌رغم هیجان گسترده‌ای که حول آن وجود داشت، بازی را خسته‌کننده و فاقد هرگونه نوآوری می‌دانستند.

کارمند سابق بتسدا دلیل شکست starfield محدودیت‌های خلاقانه بود

نیت پورکیپایل، توسعه‌دهنده سابق بستدا، در مصاحبه با PC Gamer درباره تجربه خود در این استودیو صحبت کرد. او گفت زمانی که تیم کوچکتر بود، کار کردن در این شرکت را دوست داشت، اما با بزرگ شدن تیم، کمتر از کار لذت می‌برد.

بسیاری از عناصر عالی در Skyrim نتیجه همان آزادی عمل برای انجام کارهایی بود که می‌خواستند، اما عنوان Starfield نتیجه «طراحی چک‌لیستی» و «طراحی توسط کمیته» بوده است.

او اظهار داشت که این تغییر باعث شد بتسدا بسیار سخت‌گیرتر و انعطاف‌ناپذیرتر شود و به همین دلیل آزادی خلاقانه را از توسعه‌دهندگان گرفت. این مشکل در Skyrim یا Fallout 3 وجود نداشت، زیرا به توسعه‌دهندگان اجازه آزمایش و ریسک بیشتری داده می‌شد.

source

توسط funkhabari.ir