جان باکلی، مدیر روابط عمومی شرکت Pocketpair، در مصاحبهای با IGN از عدم تمایل مدیرعامل به فروش این شرکت سخن گفته است.
در حالی که توسعهدهنده Palworld، یعنی Pocketpair، برای انتشار بازیهای جدیدش آماده میشود، جان باکلی، مدیر روابط عمومی و انتشارات شرکت، گفته است مدیرعامل شرکت هرگز اجازه نخواهد داد که کمپانی فروخته شود. در مصاحبهای با IGN، باکلی در پاسخ به سوالی درباره احتمال خرید Pocketpair گفته است:
مدیرعامل ما [تاکورو میزوبه] هرگز اجازه نخواهد داد. او دوست دارد خودش کارش را انجام دهد و رئیس خودش باشد. او دوست ندارد کسی به او بگوید چه کاری انجام دهد.
باکلی معتقد است که اگر قرار باشد Pocketpair فروخته شود، فقط زمانی اتفاق میافتد که میزوبه به بازنشستگی فکر کند. اما او باور ندارد که این موضوع به این زودیها رخ دهد. طبق گفته او Pocketpair با توجه به در دست داشتن چندین پروژه بزرگ تا مدتها مشغول خواهد بود. او در این رابطه اظهار کرده است:
من از این اتفاق واقعاً شوکه خواهم شد. شاید وقتی که [میزوبه] پیر شد برای پول آن را بفروشد. این اتفاق ناراحت کننده خواهد بود، اما در طول عمر من احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

نکته جالب اینجاست که اظهارات باکلی با گفتههای قبلی میزوبه در اوایل ۲۰۲۴ تضاد دارد. او در مصاحبهای گفته بود در حالی که استودیو از استقلالش راضی است، اما آمادگی دارد پیشنهادهای شراکت یا خرید را در نظر بگیرد. بعد از موفقیت Palworld و تبدیل شدن آن به یک آیپی بزرگ، استودیوی Pocketpair در اواسط ۲۰۲۴ یک سرمایهگذاری مشترک با Sony Music Entertainment و Aniplex را اعلام کرد. این سرمایهگذاری با نام Palworld Entertainment Inc و با هدف توسعه بیشتر این آیپی انجام شد.
پیش از این، باکلی همچنین درباره انتشار Palworld روی کنسول Nintendo Switch 2 صحبت کرده بود. او در مصاحبهای گفته بود که استودیو زمانی آن را بررسی خواهد کرد که اطلاعات بیشتری درباره کنسول فاش شود و اگر این کنسول قدرت کافی برای اجرای بازی داشته باشد، این کار انجام خواهد شد. او در این رابطه گفته بود:
ما هنوز مشخصات آن را ندیدهایم، مثل بقیه، ما هم منتظریم. امیدوارم در GDC کسی آن را به من بگوید. من با افراد زیادی در این رابطه صحبت کردم، اما همه میگویند حتی آن را ندیدهاند. اگر [Switch 2] به اندازه کافی قوی باشد، قطعاً ارزش بررسی را دارد. ما برای Steam Deck بهینهسازی زیادی انجام دادیم و واقعاً از نتیجه راضی بودیم. البته هنوز کارهایی باقی مانده اما از نتیجه راضی هستیم. اگر ممکن باشد، دوست داریم بازی را روی کنسولهای دستی بیشتری عرضه کنیم.

source