در مصاحبهای پس از انتشار Verdansk (که از سال ۲۰۲۱ در Warzone نبود)، توسعهدهندگان اکتیویژن درباره آینده عنوان بتل رویال Call of Duty Warzone صحبت کردند؛ آنها اصرار دارند که موفقیت فوری Verdansk «نقطه آغازین» برای احیا (یا تکامل) Warzone است.
عنوان Warzone قبل از آمدن Verdansk در موقعیت دشواری قرار داشت. بازی خستهکننده شده بود و با مشکل تقلبکنندگان دست و پنجه نرم میکرد و نسبتاً ناپایدار بود، اما ارزش نوستالژیک Verdansk به تنهایی کافی بود تا میلیونها بازیکن را برگرداند. اکتیویژن روی کمپین بازاریابی سرمایهگذاری سنگینی کرد تا مطمئن شود همه میدانند این نقشه نمادین در حال بازگشت بوده و تاکنون، بازگشتی پرسر و صدا بوده است.

در مصاحبهای اخیر با IGN، پیت اکتیپیس، کارگردان استودیوی Raven Software که روی Warzone کار میکند، توضیح داد چگونه این نقطه آغازین یک تکامل بزرگ است:
این بازگشت بسیار موفقیتآمیز بوده و فکر میکنم شما هم در تجربه بازی متوجه شدهاید، درست است؟ همانطور که اتیِن [کارگردان خلاق Raven Software] گفت، ما Verdansk را بازسازی کردیم تا بهترین تجربه ممکن را ارائه دهیم. بعد از آن هم متوقف نمیشویم. این نقطه شروع است. یک استثنا برای مسیر آینده Warzone نیست.
ما در طراحی این تجربه برای این فصل بسیار دقیق بودیم و دادهها به ما نشان میدهند که واقعاً موفقیتآمیز بوده و فقط امیدواریم این شتاب را در آینده حفظ کنیم.
او همچنین درباره Casual Battle Royale، حالت جدیدی که همراه با Verdansk اضافه شده و تجربه سبکتری از Warzone را به بازیکنان ارائه میدهد، صحبت کرد. این حالت نه تنها قرار است بماند، بلکه رشد هم خواهد کرد.
نکته جالب در مورد این حالت این است که این اولین نسخه اصلاح شده آن است، تازه راهاندازی شده و ما به دادهها نگاه خواهیم کرد و با گذشت زمان آن را تکامل خواهیم داد تا مطمئن شویم اصول طراحی و روحیهای را که میخواستیم داشته باشد، حفظ کند. هنوز خیلی جدید است. فکر میکنم در حال حاضر همان چیزی را که بازیکنان نیاز دارند به آنها میدهد و ما به نظارت و تکامل آن ادامه خواهیم داد. این یک حالت سرگرمکننده است.
source