یکی از کارکنان سابق استودیو Bethesda اشاره کرده است آن‌ها هیچ‌وقت خواهان صفحات بارگذاری نبودند، اما این امری ضروری بود.

استودیو Bethesda سال‌هاست که هدف شوخی‌های فراوانی درباره صفحات بارگذاری بوده است. تقریباً دو دهه است که بازی‌های نقش‌آفرینی جهان‌ باز این شرکت (مانند Fallout، The Elder Scrolls، Starfield) پر از صفحات بارگذاری بوده‌اند. در عناوین این استودیو اگر وارد ساختمانی شوید، سفر سریع به جایی دیگر انجام دهید یا حتی در برخی مواقع فقط از اتاقی به اتاق دیگر بروید، با یک صفحه بارگذاری مواجه می‌شوید.

حتی مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های RPG این شرکت، مثل Starfield، همچنان حاوی صفحات بارگذاری بی‌شماری هستند. اکنون یکی از طراحان سابق Bethesda که در ساخت Skyrim نقش مهمی داشته، توضیح داده است این صفحات در بازی‌ها لازم هستند.

بروس نسمیت، طراح ارشد سابق استودیوی بتسدا، در این رابطه گفته است:

همه کسانی که از این صفحات شکایت می‌کنند فکر می‌کنند ما تنبل هستیم یا نمی‌خواهیم با رویکردهای مدرن همگام شویم. واقعیت این است که بازی‌های بتسدا آن‌قدر پرجزئیات و سنگین هستند که شما نمی‌توانید همه‌ چیز را به‌ صورت هم‌زمان نمایش دهید. اگر بازی‌ای بسازید که محتوای کمتری دارد، تجربه‌ی متفاوتی ارائه می‌دهد و دیگر یک تجربه‌ی واقعی جهان‌ باز نیست. هیچ‌کس در بتسدا دوست نداشت این مسئله وجود داشته باشد، اما واقعاً چاره‌ای نداشتیم، اگر می‌خواستیم بازی همان تجربه‌ای را ارائه دهد که مدنظرمان بود.

بازی‌هایی که بدون صفحات بارگذاری منتشر می‌شوند معمولاً بیشتر تحسین می‌شوند، اما گاهی این صفحات آن‌قدر هوشمندانه پنهان شده‌اند که متوجه‌شان نمی‌شوید. در حال حاضر این امکان وجود ندارد که دنیاهای عمیق، غنی و واقع‌گرایانه بدون صفحات بارگذاری نمایش داده شوند، اما شاید فناوری در آینده بتواند این مشکل را حل کند.

source

توسط funkhabari.ir