کمتر از یک ماه دیگر، عنوان Elden Ring Nightreign عرضه خواهد شد. در اسفند ماه، FromSoftware فاز تستی برای این عنوان برگزار کرد که باعث شد برخی از بازیکنان بازخوردهایی را در حین تجربه آن گزارش کنند. این بازخوردها، کارگردان بازی را بر آن داشت تا برخی تغییرات، خصوصا در بخش تعادل در دشواری را در Elden Ring Nightreign اعمال کند.
نکته مهمی که FromSoftware از این بازخوردهای فاز آزمایشی طبق گفته کارگردان، جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki) یاد گرفته است، مشکلاتی در متعادل سازی سختی و دشواری Elden Ring Nightreign است.
تغییراتی که قرار است در سختی Elden Ring Nightreign انجام گیرد، باعث خواهد شد که «بازی در عین فراهم کردن چالشهای مختلف، همچنان به بازیکن فرصت غلبه کردن به آنها را ارائه دهد». این کارگردان در ادامه از برنامهریزی آپدیتهایی برای Elden Ring Nightreign» خبر داد، اما از اشتراک گذاری جزئیات بیشتر خودداری نمود. در این میان، باس Gladius نیز قرار است تغییراتی را در درجه سختی متحمل شود.
از دیگر مشکلاتی که توسط بازیکنان به توسعه دهنده گزارش شده بود، سردرگمی آنها در دریافت اطلاعات از نقشه بازی و استفاده بهتر از کاراکترها بود. به گفته این کارگردان، تغییراتی در بازی برای بهبود این جنبهها، اعمال شده است.
در نهایت، ایشیزاکی خاطر نشان کرد که در نسخه نهایی بازی، برای بهبود سطح دشواری، بازیکن خواهد توانست که قبل از مبارزه با باسها، از نقاط ضعف آنها با خبر شود:
برای مثال، اگر باس بعدی در مقابل «سموم» ضعیف باشد، شما میتوانید از قبل از مبارزه به دنبال آیتمهایی بگردید که ضربات سمی به دشمن اعمال میکنند. این دانش که دشمن شما چه نقاط ضعفی دارد، به شما برتری قابل توجهی در مبارزات اعطا خواهد کرد.
بازی Elden Ring Nightreign در تاریخ ۳۰ می (۹ خرداد) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانههای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. شما میتوانید با مراجعه به این نشانی، از حداقل سیستم مورد نیاز این عنوان مطلع شوید.
source