توسعهدهنده بازی No Rest for the Wicked و Ori که مدتی قبل استقلال خود را از Take Two Interactive اعلام کرده بود، حال از بازیکنان تقاضا کرد برای رویارویی با موج امتیازهای منفی، نقدهای مثبتی از خود بهجای بگذارند.
بهروزرسانی:
توماس مالر در پست جدید خود، از حرفهای قبلیاش عقبنشینی کرد و گفت که استودیو در خطر تعطیلی قرار ندارد. او با وجود این که به صراحت در سخنانش از مشکلات مالی استودیو گفته بود، حال رسانهها را متهم به تغییر متن قبلیاش به منظور نشان دادنش به عنوان یک چهره طرفدار «نازی» کرد.
خبر اصلی:
آخرین بازی در حال توسعه استودیوی Moon با نام No Rest for the Wicked، توسط بازیکنان فاز دسترسی زودهنگام آن به دلیل آپدیتهای ناامید کننده و عدم اهمیت به خواستههای بازیکنان، مورد هجوم امتیازهای منفی قرار گرفته است.
در پست جدید این توسعه در شبکههای اجتماعی آمده است:
برخی فکر میکنند که من شوخی میکنم وقتی که از آنها برای نظرات مثبت درخواست کردهام. آنها گمان میکنند که همیشه یک ناشر پولدار در پشت پرده وجود دارد که همه هزینهها را تقبل میکند.
اگر تا کنون از بازی No Rest for the Wicked لذت بردهاید و مشتاق آپدیتهای بیشتر هستید اما هنوز نظر مثبتی راجع به بازی نگذاشتهاید، بدانید که کاملاً ممکن است که به دلیل این نظرات منفی [استودیوی] ما در چند ماه آینده دیگر وجود نداشته باشد. من اگر آینده کاری ما به این موضوع گره نخورده بود این را درخواست نمیکردم، اما اگر میخواهید که انتشار رسمی No Rest for the Wicked را ببینید، بسیار برای ما حیاتی است که نمرات بازی را دوباره ارتقا دهیم.
این استودیو چند ماه قبل از ناشر خود یعنی Take Two Interactive جدا شده بود تا به گفته سازنده، «ایدههای خود را بدون محدودیت» اجرا کند. حال بسیاری از پلیرها نیز از به تعویق افتادن آپدیت چندنفره بازی، بهروزرسانیهای نه چندان رضایت بخش و عدم مکالمه درست توسعه دهنده با بازیکنان ناراضی هستند.
باید دید که در ماههای آتی، چه اتفاقی برای Moon Studios و بازی No Rest for the Wicked رخ خواهد داد. این عنوان هماکنون به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانههای شخصی در دسترس است.
source