تریلر جدید بازی FBC: Firebreak عملکرد دو قابلیت Path Tracing و DLSS 4 را روی رایانههای شخصی به نمایش میگذارد.
FBC: Firebreak یکی از چندین عنوانی است که با پشتیبانی از قابلیتهایی نظیر Multi Frame Generation و Path Tracing منتشر میشود. پس از اعلامیه شرکت Nvidia درباره بازیهایی که از ویژگیهای DLSS 4 پشتیبانی خواهند کرد، تریلری جدید منتشر شد که این دو قابلیت را به خوبی نمایش میدهد. میتوانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.
تأثیر قابل توجه Path Tracing حدود ۱۷ ثانیه پس از شروع تریلر نمایان میشود، جایی که تابلو Detour در یک چاله آب انعکاس یافته است. این انعکاس مانند نردههای اطراف بسیار واضح و دارای جزئیات زیادی است. حتی سایهها که توسط منابع نور ایجاد میشوند، با استفاده از قابلیت Path Tracing طبیعیتر و بهتر به نظر میرسند.
در صحنه بعد، جایی که یک آتش در نزدیکی باعث روشن شدن ستون و حشرات اطرافش گشت، این موضوع بهتر نمایان میشود. بازی روی کارت گرافیک GeForce RTX 5090 با رزولوشن 4K و تنظیمات حداکثری اجرا شده است، بنابراین عملکرد بازی ممکن است بسته به سختافزار شما متفاوت باشد.
عنوان FBC: Firebreak در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. سیستم پیشنهادی برای اجرای این اثر روی PC هنوز اعلام نشده است، اما Remedy اعلام کرد سیستم مناسب برای این بازی به اندازه Alan Wake 2 مشخصات بالایی نخواهد داشت.


source