طرفداران همچنان امیدوارند تا ریمیک بازی Bloodborne ساخته شود، اما هر مراسم آن‌ها را ناامید می‌کند.

تقریبا ۹ سال از عرضه Bloodborne گذشته است و همچنان، مخاطبان زیادی حتی در نسل نهم، مجذوب فضای بی‌نظیر آن می‌شوند. این اثر به‌عنوان یکی از ساخته‌های کلاسیک FromSoftware، همیشه در کانون توجه قرار گرفته است.

طرفداران بی‌صبرانه منتظر نسخه ریمیک بازی هستند و استودیوی FromSoftware، احتمالا از این موضوع آگاه است. بسیاری از بازیکنان امیدوار بودند تا اخبار بیشتری از IP مذکور طی آخرین State of Play منتشر شود.

به دنبال همین موضوع و پس از اتمام رویداد State of Play، بازی Bloodborne به یکی از موضوعات پرطرفدار در پلتفرم توییتر تبدیل شد و مشخص کرد که این بازی، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

سکوت سونی پیرامون بازی Bloodborne، نگرانی بازیکنان را برانگیخت و بسیاری باور دارند که شاید شرکت مذکور، استفاده از پتانسیل غنی این IP را نادیده گرفته باشد.

بر اساس توییت Mrpyo1، بحث‌های زیادی پیرامون بازی مذکور مطرح شد و بسیاری خواهان ریمیک Bloodborne هستند. بسیاری از طرفداران از توجه پلی استیشن به سایر فرنچایزها ناراضی بودند و درباره بی‌توجهی آشکار سونی نسبت به این IP اعتراض کردند.

همچنین عرضه بازی مسابقه‌ای Nightmare Kart، که توسط طرفداران در دنیای Bloodborne ساخته شده است، با بحث‌های بازیکنان در پلتفرم توییتر مصادف شد و حضور این IP را در شبکه‌های مجازی تثبیت کرد.

طرفداران همچنان امیدوارند تا ریمیک بازی مذکور، برای کنسول پلی استیشن ۶ توسعه یابد. عرضه Demon’s Souls با پیروی از استراتژی مشابه، موفقیت‌آمیز بود و انتظار می‌رود این موضوع برای ریمیک Bloodborne در آینده رخ دهد.

افشاگری معتبر نیز مدعی شد که ساخت نسخه ریمیک بازی مذکور در دست بررسی است و به همین منظور، شاید خواسته دیرینه طرفداران، محقق شود. با این حال، چنین شایعاتی بارها و بارها پیرامون عرضه نسخه PC بازی Bloodborne مطرح شد و هیچکدام به طور رسمی تایید نشدند.

باید اشاره کرد که بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree، اواخر ماه جاری عرضه می‌شود و طرفداران می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

source

توسط funkhabari.ir