یک منبع داخلی ادعا کرده است که پروسه ساخت بازی ویدیویی Wonder Woman در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

بازی Wonder Woman در حال حاضر یکی از بزرگترین عناوین ابرقهرمانی به شمار می‌رود که توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در حال توسعه است. پس از شکست بازی‌های Suicide Squad و Gotham Knights، اکنون همه نگاه‌ها به عملکرد استودیوی Monolith Productions، توسعه‌دهنده Wonder Woman معطوف شده است.

سال گذشته تایید شد که این بازی دارای المان‌های سرویس محور نخواهد بود، با این حال از زمان نمایش تیزر رونمایی در سال ۲۰۲۱، هنوز تریلر جدیدی از این اثر نمایش داده نشده است.

طبق یک شایعه‌ی جدید، ظاهراً روند توسعه‌ی Wonder Woman در وضعیت بدی قرار دارد. Monolith Productions از سال ۲۰۱۷ بازی جدیدی را منتشر نکرده است، بنابراین بسیار ناامیدکننده خواهد بود که اولین پروژه آن پس از گذشت چند سال وضعیت خوبی نداشته باشد.

این اطلاعات از سوی Greg Miller از Kina Funny Games به دست آمده که چندین دهه در صنعت بازی حضور دارد. وی در این باره گفت:

من در سال گذشته با یک منبع داخلی صحبت کردم و گفته شد که Wonder Woman در وضعیت بدی قرار دارد.

همچنین این منبع اشاره کرد بعید به نظر می‌رسد بازی مذکور برای نمایش جدید آماده باشد. بنابراین انتظار نمی‌رود در رویدادهای آتی Summer Game Fest و Xbox Games Showcase شاهد حضور این اثر باشیم.

این اطلاعات همچنین از آنجایی که Wonder Woman در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی شد، جالب است. چنین فاصله زیادی در حال حاضر نگران‌کننده به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که این پروژه زودتر از موعد معرفی شده یا از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی نداشته است.

جهنم توسعه چیز جدیدی در صنعت بازی نیست. پروژه‌های مختلف به دلیل تضاد ایده‌ها، دخالت‌های مدیران اجرایی و وضعیت آشفته در گذشته آسیب دیده‌اند و البته برخی از بازی‌ها نیز توانستند جهنم توسعه را با موفقیت پشت سر بگذارند. هر یک از این موارد می‌تواند به یک مانع بزرگ برای Wonder Woman تبدیل شود.

source

توسط funkhabari.ir