در یک گزارش مالی، تمام جزئیات مالی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با تمرکز ویژه بر پاداش‌های مدیران ارشد شرکت در سال مالی ۲۰۲۴. آشکار شد.

در یک دوره‌ی ۱۲ ماهه، بیش از ۶۰ میلیون دلار به اعضای سطح بالای کارکنان اجرایی شرکت پرداخت شد، در حالی که اندرو ویلسون، مدیرعامل، با وجود اخراج ۵ درصد از نیروی کار جهانی و تعطیلی استودیوها، ۲۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

اوایل امسال، تقریباً ۷۰۰ کارمند با هدف تمرکز بیشتر روی آی‌پی‌های شرکت، تعدیل شدند. در همین زمان، استودیوهای تحت پرچم EA تعطیل و برخی پروژه‌ها لغو شدند. در سال مالی گذشته، حدود ۸۰۰ کارمند دیگر EA شغل خود را از دست دادند.

در گزارشی ۹۶ صفحه‌ای که توسط Electronic Arts منتشر شد، اطلاعات مربوط به غرامت، پاداش و حسابرسی به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت و نشان داد که چقدر کارکنان ارشد EA در طول سال مالی ۲۰۲۴ در این شرکت درآمد داشته‌اند. در راس این جدول، مدیرعامل شرکت، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، قرار دارد که با دریافت سهام، حقوق پایه، پاداش مبتنی بر عملکرد و سایر پاداش‌ها، ۲۵.۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

اخیراً، ویلسون به خاطر صحبت در مورد معرفی تبلیغات پویاتر در بازی‌ها و رسیدگی به ظهور هوش مصنوعی در توسعه بازی در صدر اخبار بود.

در جایگاه بعدی جدول، لورا میله (Laura Miele)، رئیس بخش سرگرمی، فناوری و توسعه مرکزی EA قرار دارد. او با ایفای نقش عالی خود در دوازده ماه گذشته، ۱۲ میلیون دلار درآمد خالص کسب کرد. کمترین درآمد در بین مدیران ارشد را استوارت کنفیلد (Stuart Canfield)، مدیر مالی جدید که به تازگی جانشین کریس سو (Chris Suh) شده، داشت.

در طول سال مالی ۲۰۲۴، شرکت Electronic Arts مجموع درآمد خالصی معادل ۷.۴۳ میلیارد دلار به دست آورد، اما طرفداران به طور کلی از این واقعیت که این درآمد پس از اخراج بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار شرکت در مدت کمی بیش از یک سال به دست آمده، چندان راضی نیستند.

source

توسط funkhabari.ir