به نظر می‌رسد بسته‌الحاقی Elden Ring: Shadow of Erdtree سخت‌ترین باس‌های تاریخ استودیوی FromSoftware را در خود دارد.

هیدتاکا میازاکی، خالق Elden Ring و مدیرعامل FromSoftware، در مصاحبه جدید خود گفت که Shadow of the Erdtree شامل باس‌هایی حتی چالش‌برانگیزتر از Dark Souls، Bloodborne و Sekiro می‌شود. او می‌گوید تیم سازنده‌ بازی واقعا مرزهای توانایی بازیکنان را جابه‌جا کرده‌ است.

میازاکی در مصاحبه‌ای با وبسایت CNET در مورد حداقل ۱۰ باس جدیدی که در این بسته‌ی الحاقی مورد انتظار قرار دارند صحبت کرد. او همچنین اشاره کرده که همانند دیگر بازی‌های FromSoftware، باس‌های اختیاری بیشترین دردسر را برای بازیکنان رقم خواهند زد.

وی در این باره گفت:

چالش‌های جدید برای بازیکن شامل رویارویی با باس‌ها و همچنین تهدید‌های متنوعی است که محیط ایجاد می‌کند. برخی از باس‌ها بخش ضروری از داستان و پیشرفت آن هستند، اما برخی دیگر اینطور نیستند. باس‌های اختیاری به طور ویژه دشوار هستند و فکر می‌کنم چالش و مانع بسیار خوبی برای بازیکنان حرفه‌ای به حساب می‌آیند.

فرام‌سافتور در آستانه‌ی عرضه‌ی بسته‌ی‌الحاقی Shadow of Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر)، یک به‌روزرسانی بزرگ برای Elden Ring منتشر کرد. این آپدیت شامل مدل‌های موی جدید، بهبود‌ها و قابلیت احضار تورنت (اسب) در مبارزه‌ی نهایی بازی می‌شد، اما این آپدیت همچنین یک باگ آزاردهنده برای نسخه‌ی Steam Deck داشت.

اگر این به‌روزرسانی را دانلود کرده‌اید، تقریبا برای تجربه‌ی Shadow of the Erdtree آماده هستید. اما دسترسی به بسته‌های الحاقی FromSoftware، به سادگی انتخاب آن از منو نیست. بازیکنان باید پیش از تجربه‌ی آن، چند کار مبهم را انجام دهند که شامل شکست دادن دو باس‌ اختیاری است.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC قرار دارد.

source

توسط funkhabari.ir