شیر ظرفشویی
سبک های مدرن و لوازم ضد زنگ همچنان روندهای قوی طراحی آشپزخانه برای سال 2021 هستند.
عکس‌های فیشر و پیکل در حمام فرگوسن، آشپزخانه و گالری نورپردازی آشپزخانه‌ها همیشه یکی از سخت‌کوش‌ترین اتاق‌های خانه‌های ما بوده‌اند، و همه‌گیری کووید-۱۹ این موضوع را امروز حتی بیشتر کرده است. در حالی که ما در آنها برای محافظت از خانواده خود در برابر عفونت سرگرم نمی‌شویم، بسیاری از آمریکایی‌ها کار را از ایستگاه‌های خانگی در جزایر آشپزخانه خود راه‌اندازی می‌کنند، مجموعه‌های آموزش از راه دور را روی میزهای خود ایجاد می‌کنند و بسیار بیشتر از گذشته آشپزی می‌کنند. این همچنین به معنای خرید بیشتر مواد غذایی و ذخیره سازی افزایش یافته است.
همه این سازگاری‌های مبتنی بر بیماری همه‌گیر، و انتخاب‌های مرتبط مانند افزودن شخصی‌سازی و فناوری هندزفری، در گزارش‌های روند سال جدید نشان داده می‌شوند. بسیاری از آنها احتمالاً پس از پایان کووید ادامه خواهند داد، زیرا آگاهی از پتانسیل ویروس‌های آینده و ارتباط بین خانه و سلامت افزایش می‌یابد. در اینجا نه روند طراحی آشپزخانه که رهبران صنعت برای سال جدید شاهد آن هستند، آورده شده است.
گالری حمام، آشپزخانه و روشنایی فرگوسن تمایل به نگهداری کم، گرایش به سبک ساده را پیش می برد.
عکس از Best at Ferguson Bath, Kitchen & Lighting Gallery خرده فروش بزرگ لوکس یک کتاب ظاهری سالانه منتشر می کند که بسیار مورد توجه متخصصان صنعت، به ویژه طراحان داخلی و حمام است. اینها سبک هایی هستند که فرگوسن می بیند که از مارک های برتر وارد نمایشگاه های خود می شود:
1. نشان دادن سادگی به عنوان یک روند تعجب آور نیست. وقتی در نظر بگیرید که ویژگی‌هایی مانند درب‌های کابینت به سبک اسلب و کشش‌های ساده، ضدعفونی کردن آشپزخانه شما را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کنند، می‌توان یک مورد عالی برای سبک‌های ساده در یک چرخه استرس بالا ساخت.
2. شخصی سازی التقاطی نیز رواج دارد. صاحبان خانه با انتخاب های طراحی آشپزخانه خلاق تر و شخصی تر می شوند، شاید به دلیل گذراندن زمان بسیار بیشتر در خانه. این امر در اختلاط پرداخت ها و مواد خود را نشان می دهد. همچنین در رنگ‌های پررنگ – از جمله در اقلام بلیط بزرگ مانند لوازم خانگی و کابینت، ظاهر می‌شود. آبی رنگ داغ سال 2021 است، تا حدی به دلیل تطبیق پذیری آن، اما همانطور که شرکت اشاره می کند، “رنگ های مختلف آن می تواند به ایجاد یک محیط آرام آرام کمک کند.”
بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. افزایش تقاضای خانوار، سر و صدا و … [+] ترافیک.
عکس با حسن نیت از Rachel Loewen © 2019 HouzzHuzz یک مقصد بزرگ و محبوب برای کاربرانی است که به دنبال الهام گرفتن و سازماندهی برای پروژه های خود هستند. همانطور که از نام آن پیداست، این سایت و برنامه بر روی پروژه های مرتبط با خانه تمرکز دارد و گزارش های روند آن از نظر صاحبان خانه و متخصصان خدمات خانگی گردآوری شده است. این چیزی است که شرکت برای سال جدید می بیند:
3. ذخیره سازی کلید است! با توجه به اینکه سال 2020 سال سفرهای سوپرمارکتی کمتر با بارهای بزرگتر است، داشتن مکانی برای نگهداری این خریدهای بزرگ ضروری تر شد. بررسی Houzz چهار برابر تعداد پروژه هایی با کابینت اضافه شده به عنوان بخشی از بازسازی آشپزخانه را نشان می دهد. صاحبان خانه در حال ارتقای انبارهای خود هستند یا نسخه‌های پیاده‌روی خود را با نرخی بالاتر از گذشته اضافه می‌کنند. این همچنین به روند خرید عمده مرتبط با بیماری همه گیر اشاره می کند.
4. باز بودن کمتر به سایر فضاهای داخلی روند رو به رشدی است. Houzz گزارش می دهد که در سال 2019 به شدت ظاهر شد، سپس در سال 2020 10 درصد افزایش یافت. با توجه به اینکه مردم نیازهای جدیدی برای آشپزخانه پیدا می کنند و اعضای خانواده بیشتری زمان بیشتری را در خانه می گذرانند، جای تعجب نیست. در عین حال، باز کردن آشپزخانه به یک منطقه بیرونی همچنان محبوب است.
5. شیرآلات و لوازم برقی با تکنولوژی بالا پیش می روند. این نظرسنجی گزارش می‌دهد: «ویژگی‌های با فناوری پیشرفته در بیش از نیمی از شیرهای آب ارتقا یافته و تقریباً یک سوم دستگاه‌های ارتقا یافته ظاهر می‌شوند». کنترل صدا برای شیرهای آشپزخانه به عنوان یک وسیله راحت برای سرآشپزهای پرمشغله و به عنوان یک مهارکننده انتشار میکروب برای والدین پرمشغله دیده می شود.
انجمن ملی آشپزخانه و حمام، طبق گفته انجمن ملی آشپزخانه و حمام، لوازم پانل شده در حال افزایش محبوبیت هستند و پس از ضد زنگ در رتبه دوم قرار دارند.
عکس با اجازه کارن سوانسون، آثار طراحی نیوانگلند. اعضای Jared Kuzia Photography NKBA شامل طراحان [از جمله خودم]، تولید کنندگان، خرده فروشان، توزیع کنندگان و متخصصان وابسته در این دسته بزرگ هستند. این انجمن سالانه اعضای خود را برای گزارش روند خود بررسی می کند. در اینجا چیزی است که آن حرفه ای ها برای سال 2021 می بینند:
6. فناوری از راه های دیگری نیز در حال نمایش است. بر اساس این نظرسنجی، مناطق اختصاصی برای شارژ و مشاهده دستگاه‌های تلفن همراه و لپ‌تاپ‌ها با 63 درصد بالاترین روند فناوری بود. فناوری ارتباطات ویدیویی را قادر می‌سازد – جلسات را در آشپزخانه بزرگ‌نمایی می‌کنید؟ – و منبع برق اضطراری برای یخچال و فریزر با 49% در رتبه بعدی قرار گرفت.
7. فولاد ضد زنگ هنوز هم در 64% از مدل‌های انتخاب‌شده، برتری اصلی دستگاه است، اما سبک‌های یکپارچه درب که با کابینت مطابقت دارند با 52% در رتبه دوم قرار دارند. این به سرمایه گذاری بیشتر در پروژه های آشپزخانه اشاره دارد، زیرا این لوازم یکپارچه گران تر هستند و با پروژه های لوکس بیشتری همراه هستند. این سبک‌های یکپارچه نیز احتمالاً در کنار محبوبیت روزافزون سبک‌های درب دال مدرن، تعمیر و نگهداری کمتری دارند.
خریداران ZillowHome به دنبال آشپزخانه های لذیذ با ویژگی های پیشرفته هستند.
عکس با حسن نیت از Franke Kitchen Systems / Wellness by Design (Tiller Press، سپتامبر 2020) سایت محبوب جستجوی املاک و مستغلات Zillow همچنین ایده های قوی در مورد آنچه خریداران خانه برای سال جدید به آن علاقه مند هستند، دارد، و همچنین می بیند که روندهایی که در سال 2020 ریشه دوانید تا سال 2021 ادامه یابد. 10 روند اصلی آن شامل بسیاری از موارد است که نشان دهنده اهمیت آشپزخانه برای خرید املاک و مستغلات است:
8. گورمت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است. این شرکت گزارش می دهد: “ما شاهد افزایش درخواست ها برای آشپزخانه های لذیذ بوده ایم.” این شامل کابینت‌های بزرگ‌تر و افزودنی‌های جزیره‌ای می‌شود تا صاحبان خانه فضای مورد نیاز برای طبخ غذاهای لذیذ خود را داشته باشند.» سال گذشته، پخت همه گیر روند رو به رشد داشت. امسال، سایت املاک و مستغلات می بیند که مردم فضای و ویژگی های بیشتری برای گسترش و نشان دادن مهارت های آشپزی خود می خواهند.
9. کار از خانه به افراد جدید این فرصت را داد تا در سال 2020 والدین حیوانات خانگی شوند. «از آنجایی که مردم از اعضای خانواده پشمالوی بیشتری در خانواده خود استقبال می کنند، Zillow انتظار دارد که به دنبال ویژگی های دوستدار حیوانات خانگی در خانه بعدی خود باشند.» تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که ویژگی‌هایی مانند شستشوی حیوانات خانگی قیمت‌های بالاتری را برای فهرست خانه‌ها ایجاد می‌کنند و خانه‌هایی با حیاط خلوت حصاردار نیز سریع‌تر به فروش می‌رسند. ویژگی‌های حیوانات خانگی در آشپزخانه‌ها می‌تواند شامل شیرهای آب قوس بلند و سینک‌های عمیق برای حمام کردن حیوانات خانگی کوچک، کاسه بیرون‌کشی و ذخیره‌سازی غذای حیوانات خانگی و سازماندهی برای سایر محصولات حیوانات خانگی باشد. از آنجایی که حیوانات خانگی، مانند مردم، دوست دارند در محل کار باشند، فضاهای اختصاصی حیوانات خانگی نیز ممکن است در آنجا ظاهر شوند، (حتی اگر دامپزشکان اغلب توصیه می کنند برای ایمنی آنها و شما، آنها را در جای دیگری از خانه تغذیه کنید).
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشاوره می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari