بازی Red Dead Redemption 2 به درستی یکی از بهترین تجربههای صنعت بازی را به ارمغان آورد. این بازی در کنار سری Grand Theft Auto از پرچمداران Rockstar به شمار میرود. این شرکت حتی به هر دو فرنچایز در بازیهای خود ادای احترام کرده است؛ برای مثال میتوان به Easter Egg بازی RDR2 در آخرین ماموریت GTA Online، یعنی Leroy O’Neil Most Wanted، اشاره کرد.
فرنچایز GTA با ماموریتهای پر تنش، مسابقات هیجانانگیز و محیطهای شهری شلوغ به راحتی پتانسیل این را دارد تا به یک فیلم یا سریال تلویزیونی تبدیل شود. با این حال، به باور یکی از مدیران سابق Rockstar، هیچگاه هدفشان از ساخت بازی پیوند خوردن با دنیای سینما نبوده است. در واقع، برای این لایو اکشن اقتباسی از زندگی Trevor Philips یا Franklin Clinton را نمیبینیم، چرا که این شرکت قصد دارد تا آینده صنعت بازی را به روش خود رقم بزند.
مدیر Rockstar بیانیه جسورانهای را در نمایشگاه بازیهای اسکاتلند ارائه داد
موزه ملی اسکاتلند واقع در پایتخت تاریخی این کشور، یعنی ادینبورگ، میزبان نمایشگاه Game On است. این نمایشگاه، به عنوان بزرگترین رویداد تعاملی تاریخ و فرهنگ بازیهای ویدئویی شناخته میشود. این رویداد با پشتیبانی Barbican Immersive، به قدمهای بعدی صنعت بازی در زمینه خلاقیت و تکنولوژی میپردازد. استودیوی Rockstar North نیز در ادینبورگ واقع شده و برای همین در این نمایشگاه حضور دارد.
مجسمه شخصیت Claude و یک چوب بیسبال به مناسبت ورود به سالگرد سومین دهه انتشار بازی، یک اسکیتبورد سن آندریاس و بدل Statue of Happiness از بازی GTA 4 در این نمایشگاه دیده میشوند. همچنین برای طرفداران Red Dead Redemption بدل کارتهای بازی و تصویر مفهومی تازهای از RDR2 فراهم شده است.
در این میان، نقل قولی از آرون گاربوت (Aaron Garbut)، از مدیران فعلی Rockstar و بخش توسعه این شرکت، به چشم میخورد:
یکی از بزرگترین جنبههای مدیوم بازی، تغییر مداوم است. ما که به معنای واقعی کلمه، در حال شکلدهی آینده هستیم، مکانهایی را خلق خواهیم کرد که مردم در آن جا زندگی میکنند، یکدیگر را میبینند و سرگرم میشوند. تنها موضوع هیجانانگیز این است که به مرحله بعدی میرویم.
سال گذشته، پسر آرون گاربوت ویدیویی از GTA 6 را از طریق تیکتاک فاش کرد. این ویدیو که ۱۳ ثانیه طول میکشید، کیفیت پایینی داشت و جهان بازی را در مراحل توسعه نشان میداد.
source