استودیو Crytek رسما از فصل جدید بازی Hunt Showdown رونمایی کرد. نسخه نسل جدید این شوتر معروف با عنوان تازه‌ای در راه کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری است. آپدیت جدید این بازی روز پانزده آگوست (25 مرداد) به طور رسمی منتشر خواهد شد و تغییرات بزرگی در این بازی معروف آنلاین ایجاد خواهد کرد.

تغییرات بازی به حدی زیاد است که اگر نسخه پایه را نصب کرده‌اید، لازم است آن را حذف کنید و Hunt: Showdown 1896 را دانلود و نصب کنید. نسخه قدیمی روز 25 مرداد به طور رسمی از دسترس خارج خواهد شد. کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، دیگر قادر به تجربه آن نخواهند بود. استودیو کرایتک قول انتشار یک نسخه جدید را در سال 2024 داده بود که موتور گرافیکی را آپدیت می‌کند و فصل تازه‌ای برای بازی رقم می‌زند. این اتفاق بالاخره اواخر مرداد ماه رخ می‌دهد.

بازی Hunt: Showdown 1896 به منطقه‌ی تازه‌ای به نام Mammon’s Gluch سفر می‌کند. بازی‌کنان فرصت گردش در محیط تازه‌ و اقلیم گیاهی جدید را خواهند داشت. مناطق جنگلی و کوهستانی کلورادو به بازی اضافه شده‌اند و بازی‌کنان باید یاد بگیرند چطور از ارتفاع این منطقه استفاده کنند. هرچند که منطقه پر از پوشش گیاهی ضخیم است، اما پایین کوهستان، معادن مختلفی یافت می‌شود و جنگیدن بر سر آنها، کار ساده‌ای نخواهد بود.

از ویژگی‌های آپدیت جدید می‌توان به تغییر کلی گرافیک اشاره کرد. نقشه‌های اصلی نیز به طور کل تغییر یافته‌اند و ظاهر بهتری پیدا کرده‌اند. صدای بازی به‌روزرسانی شده است و مهم‌تر از همه، موتور گرافیکی CRYENGINE 5.11 به کار رفته است. این موتور گرافیکی باعث شده تا تجربه‌ی کلی بازی تفاوت چشم‌گیری پیدا کند.

بازی Hunt: Showdown 1896جزئیات بازی Hunt: Showdown 1896

منطقه‌ی کوهستانی جدید با انواع و اقسام آیتم‌های مختلف پر شده است. بازی‌کنان با گردش در محیط، اطلاعات قابل‌توجهی پیدا خواهند کرد و مهم‌تر از همه با خطرات تازه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. مهم نیست نبردهای تن به تن و PvP در کوهستان باشد یا پیدا کردن اطلاعات مخفی در قلب معدن‌های تاریک، بازی Hunt: Showdown 1896 شیوه‌های مختلفی برای سرگرم کردن شما در چنته دارد.

توسعه‌دهندگان نوشته‌اند که موتور گرافیکی جدید، امکان تجربه بازی به‌صورت 4K و 60 فریم در ثانیه را روی کنسول‌های نسل جدید امکان‌پذیر کرده است. البته مالکان کنسول ایکس‌باکس سری اس تنها می‌توانند بازی را با وضوح 2K و 60 فریم در ثانیه اجرا کنند که وضوح قابل‌توجهی است. بیشترین تغییرات مربوط به نسخه کنسول است، اما آپدیت گرافیکی برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود و فصل هیجان‌انگیزی در راه است.

در صورتی که بازی Hunt: Showdown را خریده‌اید، یک آپگرید خودکار و رایگان دریافت خواهید کرد. تمامی آیتم‌های خریده شده نیز به طور خودکار به بازی جدید منتقل خواهد شد. منتظر انتشار آپدیت عظیم در تاریخ 25 مرداد باشید.

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir