بیوگرافی کیم جو آئه دختر رهبر کره شمالی کیم جونگ اون با عکس و پیج اینستاگرام دختر رهبر یا پادشاه کره شمالی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی  کیم جو آئه دختر رهبر کره شمالی

کیم جو آئه 16 ساله دختر نوجوان کیم جونگ اون است او مدتیست مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفته است و گفته می‌شود که او جانشین احتمالی رهبر کره شمالی خواهد بود .

هرچند که احتمالش کم است و بیشتر احتمال دارد خواهر رهبر کره شمالی جانشین او شود .

بیوگرافی دختر رهبر کره شمالی کیم جونگ اون +عکس و اینستاگرام

حالا به نظر می‌رسد که کیم جونگ اون دخترش را در کلاس‌های نظامی آماده میکند.

برخی از کارشناسان معتقد هستند که کیم جونگ اون می‌خواهد دخترش را آماده کند تا به عنوان جانشین حضور پیدا کند اما برخی دیگر از کارشناسان معتقد هستند که رهبر کره شمالی تصمیم گرفته در آینده او را به عنوان یک مقام و مسئولین نظامی انتخاب کند.

بیوگرافی دختر رهبر کره شمالی کیم جونگ اون +عکس و اینستاگرام

لقب هیانگدو به کیم جو آئه

رسانه‌های کره شمالی از دختر رهبر کره شمالی به عنوان هیانگدو نام می‌برند که در زبان کره شمالی به معنی هدایتگر است و این شائبه را به وجود آورده که احتمالاً مقدمه چینی برای جانشینی کردن او در حال آماده سازی است.

کیم یو جونگ خواهر کوچک رهبر کره شمالی کیست؟

جو آئه در ۲۰۲۲ توسط رسانه کره‌شمالی به جهان معرفی شد، زمانی که به همراه پدرش در مراسم پرتاب یک موشک بالستیک بین قاره‌ای حضور یافت.

او از آن زمان در بسیاری از رویداد‌های رسمی از جمله مانور‌های نظامی، بازدید از کارخانه‌های تولید سلاح و همچنین رژه‌های نظامی در کنار پدرش حضور داشته است.

source

توسط funkhabari.ir