بازی Grand Theft Auto V گیم پس پی سی را به‌زودی جلا خواهد داد! طبق شایعاتی در توییتر، شرکت راک‌استار در حال آماده‌سازی بازی GTA V برای سرویس گیم‌پس رایانه‌های شخصی است. در ادامه با بررسی شایعه بازی GTA V گیم پس پی سی همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست شایعه بازی Grand Theft Auto V گیم پس پی سی

بازی GTA V، یک بازی اکشن و ماجرایی است که توسط شرکت راک‌استار نورث توسعه یافته و توسط شرکت راک‌استار گیمز منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد و بعدها برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و اس و ایکس و رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد.

شایعه: بازی GTA V برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

داستان بازی در ایالت خیالی San Andreas و شهر Los Santos که بر اساس لس‌آنجلس ساخته شده، جریان دارد. شما در این بازی کنترل سه شخصیت اصلی به نام‌های «مایکل»، «فرانکلین» و «تروور» را برعهده دارید که هر کدام دارای داستان و مهارت‌های خاص خود هستند.بازیکنان می‌توانند بین این شخصیت‌ها در طول بازی جابه‌جا شوند و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند که شامل سرقت‌ها، تعقیب‌وگریزها و مبارزات مسلحانه است.

بازی دارای یک دنیای باز است که گیمرها می‌توانند آزادانه در آن گشت‌وگذار کنند و فعالیت‌های مختلفی مانند رانندگی، پرواز با هواپیما و هلیکوپتر و خریدوفروش اسلحه را انجام دهند. همچنین، بخش چندنفره آنلاین بازی(GTA Online)، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با دیگران به صورت آنلاین بازی کنند و درحالت‌های مختلف همکاری و رقابت داشته باشند.

این بازی قبلا روی سرویس گیم‌پس کنسول ایکس‌باکس موجود بود و تنها  شش‌ ماه در این سرویس باقی ماند و اوایل امسال حذف شد. اما دلیلی برای حذف بازی از این سرویس ارائه نشد. همچنین اوایل امسال از سرویس پلی‌استیشن پلاس نیز حذف شد.

در شایعه منتشر شده گفته شده است بازی Grand Theft Auto V در آینده نزدیک برای سرویس گیم‌پس رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود ولی اشاره‌ای نشده است که آیا بازی GTA V قرار است به سرویس گیم‌پس برای دارندگان کنسول بازگردد یا خیر؟

در حال حاضر، شرکت راک‌استار گیمز در حال ساخت بازی GTA VI است که قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه شود. اگر امیدوارید که جدید‌ترین نسخه بازی GTA را روی رایانه‌های شخصی بازی کنید؛ باید مدت بیشتری صبر کنید.

این بود شایعه انتشار بازی Grand Theft Auto V گیم پس پی سی. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این شایعه چیست؟

source

توسط funkhabari.ir