استودیو 10:10 Games در همکاری با کمپانی Funko Inc و Universal، اطلاعات جدیدی را از بازی Funko Fusion در جریان رویداد کامیک‌کان منتشر کرد.

طبق برنامه‌ریزی گذشته بازی Funko Fusion در سپتامبر امسال برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود اما در جریان کامیک‌کان امسال شاهد معرفی شخصیت منفی این عنوان بودیم که صداگذاری آن برعهده کلنسی براون قرار دارد. بازیگر سینما که سابقه حضور در آثاری همچون The Shawshank Redemption، Highlander و Invincible را داشته و در بازی Detroit Become Human نیز صداگذاری یکی از شخصیت‌ها را برعهده داشت. طبق اطلاعات منتشر شده کلنسی براون صداگذاری شخصیتی به نام Eddy را برعهده دارد که در مقابل قهرمان داستان یعنی Freddy Funko قرار می‌گیرد و کنترل فانکوهای آلوده‌ای را در اختیار دارد که براساس شخصیت‌های مجموعه‌های Jurassic World، Back to the Future و The Thing طراحی شده‌اند. در مقابل قهرمان داستان بایستی به سراغ دیگر شخصیت‌های دنیا فانکو رفته و با تشکیل تیمی از قهرمان‌ها در مقابل ادی قرار گیرد.

در جریان پنل معرفی Funko Fusion، شاهد حضور رابرت کرکمن از Skybound Entertainment بودیم که اطلاعاتی را از همکاری این کمپانی و مجموعه‌های Invincible و The Walking Dead با Funko Fusion در دسترس عموم قرار داد. در جریان این بازی می‌توانید شاهد یکی از مراحلی باشید که براساس دنیای Invincible طراحی شده و جدای از آن شخصیت‌ اصلی این مجموعه به همراه Omni-Man در بازی حضور دارند. این در حالی است که دو شخصیت Rick Grimes و Michonne نیز از دنیای The Walking Dead، در این بازی حاضر خواهند شد.

بازی Funko Fusion در تاریخ 13 سپتامبر 2024 برای PS5 و Xbox Series S|X منتشر شده و در تاریخ 15 نوامبر سال جاری برای Nintendo Switch و PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

source

توسط funkhabari.ir