زمان انتشار بازی Mafia: Definitive Edition روی گیم پس مشخص شد. شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که نسخه بازسازی شده بازی Mafia برای مشترکین سرویس گیم‌پس کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری در دسترس خواهد بود. در ادامه با اخبار انتشار بازی Mafia: Definitive Edition روی گیم پس همراه بخش اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

انتشار بازی Mafia: Definitive Edition روی گیم پس

بازی Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل از بازی اصلی Mafia است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Hangar 13 توسعه یافت و توسط شرکت ۲K Games منتشر شد. داستان بازی در دهه ۱۹۳۰ در شهر خیالی Lost Heaven اتفاق می‌افتد و بازیکن در نقش شخصی به نام «تامو آنجلو» که یک راننده تاکسی که به یک گانگستر تبدیل می‌شود قرار دارد.

این نسخه بازسازی شده با استفاده از یک موتور بازی جدید، صحنه‌هایی سینمایی جدید و گیم‌پلی مشابه با بازی Mafia lll ساخته شده است. بازی دارای حالت‌های مختلفی از جمله Free Ride است که به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا شهر را بدون محدودیت‌ کاوش کنند.

یک افشاگر اخیرا ادعا کرده بود که بازی Mafia: Definitive Edition به زودی به سرویس گیم‌پس اضافه خواهد شد و اکنون این خبر به صورت رسمی تایید شده است. مایکروسافت اعلام کرده که بازسازی تحسین شده بازی Mafia در تاریخ ۲۳ مرداد(۱۳ آگوست) در سرویس گیم‌پس منتشر خواهد شد.

در افشاگری‌های اخیر گفته شده بود که بازی Mafia: Definitive Edition و بازی Crash Bandicoot Trilogy در ماه مرداد(آگوست) به سرویس گیم‌پس اضافه خواهند شد. اگرچه هنوز تایید رسمی برای بازی دوم صورت نگرفته است ولی با توجه به خبر رسمی بازی Mafia می‌توان امیدوار بود تا خبر رسمی انتشار بازی Crash Bandicoot Trilogy بر روی گیم‌پس نیز به زودی اعلام شود.

این بود از خبر انتشار بازی Mafia: Definitive Edition روی گیم پس. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟ 

source

توسط funkhabari.ir