Star Wars Outlaws، بازی بزرگ بعدی یوبیسافت ماه آینده منتشر می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این عنوان، نمایش‌ها از گیم‌پلی آن، انتقادات گسترده‌ای را متوجه این بازی کرده است. کاربران به گیم‌پلی صیقل نخورده و همچنین ظاهر پولیش نشده بازی گلایه دارند. با همه انتقادات و حواشی، سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی تاخیر نخواهد خورد. خوشبختانه، آخرین دور نمایش‌های این بازی، امیدوار کننده‌تر از قبلی‌ها بود.

یوبیسافت همچنین به تازگی تایید کرده که برای ساخت جهانِ باز Star Wars Outlaws، از بازی Ghost of Tsushima الهام گرفته‌ است. اگرچه بازی اکشن و ماجراجویی پلی استیشن، چهار سال پیش منتشر شد، اما هنوز هم توسط بسیاری تحسین می‌شود. همین موضوع هم باعث شده تا شیوه طراحی جهان گوست آو سوشیما، الگویی برای Massive Entertainment در ساخت Star Wars Outlaws باشد.

اخیرا رسانه GamesRadar مصاحبه‌ای با جولیان گریتی (Julian Gerighty)، کارگردان خلاق Outlaws، ترتیب داده است. در این مصاحبه، از گریتی درباره منابع الهام آن‌ها در ساخت بازی جهان باز جدیدشان سوال شد. مصاحبه کننده در بخشی از صحبت‌ها، به این اشاره کرد که Outlaws او را به یاد سری  Red Dead Redemption می‌اندازد. اما کارگردان در پاسخ فاش کرد که اصلی‌ترین منبع الهام آن‌ها، بازی گوست آو سوشیما بوده است.

Star Wars Outlaws بازی Ghost of Tsushimaطراحی متفاوت جهان Star Wars Outlaws با دیگر بازی‌های یوبیسافت

او اظهار داشت که Red Dead Redemption فوق‌العاده است زیرا دنیای آن مانند یک جهان واقعی است؛ نه چک لیستی از چیزهایی که اغلب تکرار می‌شوند. گریتی همچنین گفت که او دنیای گوست آو سوشیما را به دلیل داشتن برخی عناصر فانتزی، بیشتر دوست دارد. او گفت: «این بسیار جالب است، بخاطر اینکه بزرگترین منبع الهام ما، گوست آو سوشیما بود.»

کارگردان خلاق بازی به این اشاره کرد که از نظر آن‌ها، فانتزی بودن یک سامورایی نینجا در ژاپن، در این بازی عالی بود. به همین خاطر بود که از آن برای طراحی جنبه‌هایی از دنیای Star Wars Outlaws الهام گرفتند.

با اینکه جهان بازی‌های ساخت یوبیسافت، عموما زیبا اما سطحی است، اما پیش نمایش‌ها از Outlaws چیز متفاوتی را نشان می‌دهد. کارهای بسیار زیادی که می‌توانید در دنیای این بازی انجام بدهید، باعث شده تا جهان این بازی بسیار پویا و عمیق به نظر برسد. شاید به همین خاطر است که بازی جدید جنگ ستارگان، خیلی رنگ و بوی یوبیسافتی ندارد.

علی‌رغم نمایش‌های آغازین بد، نمایش‌های اخیر امیدوار کننده‌تر بوده‌اند. این باعث شده تا امیدها برای موفقیت Star Wars Outlaws دوباره زنده شود و بسیاری برای آن هیجان زده باشند. این بازی در تاریخ 30 آگوست (9 شهریور)، برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Tech4Gamers

source

توسط funkhabari.ir