بازیگر نقش مها در فیلم راه نجات کیست

نادین سلامه بازیگر اهل سوریه نقش مها در فیلم راه نجات را بازی میکند او متولد 1980 در دمشق سوریه بوده و 43 سال سن دار از سال 1998 تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت دارد و چند فیلم و سریال را بازی کرده است فیلم سینمایی راه نجات به کارگردانی راما قویدل از مهمترین آثار این بازیگر محسوب میشود.

بیوگرافی نادین سلامه بازیگر نقش مها در فیلم راه نجات کیست + عکس

بیوگرافی نادین سلامه

در بیوگرافی نادین سلامه آمده است او متولد 1980 در دمشق  بوده و از بازیگران مطرح سوری می‌باشد او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است و با راما قویدل کارگردان ایرانی نیز برای بازی در فیلم راه نجات همکاری داشته است.

فیلمی که در مورد ستمگری اسرائیلی‌ها به مردم فلسطین می‌باشد.

بیوگرافی نادین سلامه بازیگر نقش مها در فیلم راه نجات کیست + عکس

سوابق

نادین سلامه بازیگری را در سال 1998 آغاز کرد و در اوج جوانی در یک سریال تلویزیونی من أجل عينيها اولین گام خود را در بازیگری برداشت هرچند که نقش کوتاهی بر عهده داشت اما موفق شد وارد عرصه بازیگری شود.

همچنین ببینید

بیوگرافی علی صطوف بازیگر سوریه و همسرش و +سوابق و عکس

بیوگرافی امیه ملس (امیه ملص) بازیگر سوریه و همسرش +عکس

نادین سلامه در سال ۱۳۹۰ مجدداً در یک فیلم سینمایی بازی کرد فیلم عروس تنهایی که درباره مشکلات مردم فلسطین بود.

عکس همسر نادین سلامه بازیگر نقش مها در فیلم راه نجات

بازی در فیلم سینمایی راه نجات

اما مهم‌ترین تجربه هنری نادین در سینما برای بازی در فیلم راه نجات به کارگردانی راما قویدل بوده که در ایران تولید شده است.

این فیلم در سال ۱۳۹۱ ساخته شد و مورد تحسین کارشناسان سینمایی قرار گرفت چرا که به موضوع مشکلات مردم فلسطین و غزه و آزار و اذیت‌های اسرائیلی‌ها می‌پرداخت خانم نادین سلامه علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می‌کند و تا به حال چند قطعه آهنگ را هم تولید کرده است.

تصاویر نادین سلامه بازیگر نقش مها در فیلم راه نجات

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نادین سلامه بازی در فیلم راه نجات بوده است. نادین سلامه کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1391 فیلم راه نجات نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با راما قویدل همکاری داشته است. نادین سلامه توانست با بازی در فیلم راه نجات تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امانه والی بر تجارب او افزود.

source

توسط funkhabari.ir