آگهی شغلی جدیدی که استودیو Firesprite، سازنده Horizon Call Of The Mountain به‌تازگی منتشر کرده، اطلاعات جالبی در مورد بازی بعدی آن‌ها به ما می‌دهد. در این آگهی، بازی مذکور به عنوان «یک ماجراجویی روایی تاریک و داستان محور» توصیف می‌شود.

بعد از اینکه سونی، استودیو Firesprite را خریداری کرد، این توسعه دهنده روزهای پر چالشی را پشت سر گذاشت. عرضه نه چندان بزرگ بازی واقعیت مجازی Horizon Call Of The Mountain، باعث شد تا این استودیو با تعدیل نیرو مواجه شود. این موضوع حتی باعث اخراج کارگردان این بازی، یعنی الکس بارنز (Alex Barnes) شد. فردی که سابقه هفت سال کار در Firesprite را داشت. در آن زمان بیش از 900 نفر از کارکنان سونی تعدیل شدند. با این حال در طی 24 ساعت گذشته، این توسعه دهنده یک آگهی شغلی جدید به اشتراک گذاشته است. این استودیو در حال حاضر، به دنبال استخدام در شش موقعیت شغلی است.

این لیست‌های شغلی در 24 ساعت اخیر در وبسایت رسمی Firesprite و شبکه اجتماعی LinkedIn قرار داده شده‌اند. موقعیت‌های شغلی قرار داده شده، به نقش‌های کلیدی در توسعه یک بازی اشاره دارند. از جمله آن‌ها، می‌توان به این موارد اشاره کرد: یک طراح ارشد سینماتیک، یک طراح مرحله اصلی، یک برنامه نویس گرافیک اصلی و یک مدیر صدا.

FireSprite سازنده Horizon Call Of The Mountainبازی بعدی Firesprite، یک عنوان تاریک و داستان محور خواهد بود

بازی جدید این استودیو همچنین به عنوان «یک پروژه تراز اول هیجان انگیز» هم توصیف می‌شود. طبق اطلاعات لیست‌های شغلی، این بازی تمرکز زیادی بر هنر، انیمیشن و شخصیت پردازی منحصر به فرد خواهد داشت. هدف Firesprite این است که بازیکنان در عنوان جدیدشان حضور داشته، و غوطه ور شوند.

سازندگان این بازی را یک پروژه عظیم و بسیار جاه طلبانه خطاب می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا «اتمسفر، داستان، عاملیت بازیکن و روایت داستانی را، به همراه یک تجربه سینماتیک قانع کننده» به سخت افزار نسل بعدی بیاورند. در توضیحاتی که فایراسپرایت در یکی دیگر از آگهی‌ها نوشته، آمده است که: «(توسعه دهنده  باید) تجربه صوتی فراموش نشدنی را خلق کند … در حالی که باید به دنبال جا به جا کردن مرزهای (طراحی) صدا باشد.»

با توجه به این اطلاعات محدود، به نظر می‌رسد که این بازی تا حدی مشابه بازی قبلی Firesprite، یعنی The Persistence باشد. اولین بار در سال 2022 بود که گزارش‌ها خبر از این دادند که استودیو در حال کار بر روی یک بازی جدید است. در آن زمان ادعا شد که بازی مذکور، یک عنوان ماجراجویی ترسناک و داستان محور است. بنابراین این فهرست‌های شغلی می‌تواند به همان پروژه مربوط باشد.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir