بیوگرافی سردار رضا محمد سلیمانی و همسر و فرزندان با ماجرای شهادت و تصاویر و سوابق سردار رضا محمد سلیمانی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سردار رضا محمد سلیمانی

سرتیپ دوم پاسدار رضا محمدسلیمانی از سرداران سپاه بوده که سالها در جبهه های مختلف حضور داشت و علیه دشمنان اسلام به مبارزه میپرداخته است.

سرتیپ دوم پاسدار رضا محمدسلیمانی هم‌رزم سرداران شهید خرازی و زاهدی و از فرماندهان مطرح سپاه پاسداران و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

بیوگرافی سردار رضا محمد سلیمانی +ماجرای شهادت و عکس

سوابق

نخستین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، فرمانده لشکر ۱۹ فجر، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، فرمانده دانشکده توپخانه و موشک‌های امیرالمؤمنین، معاون بازرسی سازمان بسیج و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران از جمله سوابق سردار سپاه اسلام، مجاهد خستگی‌ناپذیر، مرد سال‌های رزم و شهادت، جانباز شهید حاج رضا محمدسلیمانی است.

مراسم تشییع

پیکر سردار رشید و بلندآوازه جبهه اسلام از جانبازان فداکار، ارزشمند و مجاهد خستگی ناپذیر حاج رضا محمد سلیمانی از مقابل مسجد قدس عاشق آباد بر روی دستان مردم شهید پرور وانقلابی در شهر اصفهان تشییع و سپس در گلستان شهدای عاشق آباد به خاک سپرده شد.

بیوگرافی سردار رضا محمد سلیمانی و همسر و فرزندان +ماجرای شهادت

این سردار سرافراز که سال‌ها با درد ورنج بیماری ناشی از جراحات جنگ دسته و پنجه نرم می‌کرد با تحمل این روز‌های سخت، با تحمل درد در کمال صبر و شکیبایی دل به مشیت و لطف خداوند بزرگ سپرد وآسمانی شد.
تدبیر خلاقانه و مدیریت مثال زدنی وی در هدایت آتش در عملیات والفجر ۸ به عنوان برگ زرین در تاریخ دفاع مقدس گویای توانمندی بالا و زایدالوصف وی در عرصه دفاع مقدس بشمار می‌رود.
این سردار دلاور همرزم سرداران شهید خرازی و زاهدی و از فرماندهان مطرح سپاه پاسداران و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

source

توسط funkhabari.ir