بتا عمومی بازی Valorant هفته گذشته برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شد. رایت گیمز بدون اعلام قبلی، نسخه کامل را در دسترس عموم قرار داد. بازی ولورانت به‌طور رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری در آمریکای شمالی، اروپا، برزیل و ژاپن منتشرشده است و می‌توانید شروع به دانلود و تجربه این شوتر تاکتیکی اول‌شخص کنید.

رایت گیمز مدت زیادی را به تست و بررسی بازی اختصاص داد. نسخه آزمایشی عمومی به نظر نتیجه‌ی مثبتی به همراه داشته است و سازنده، نیازی به تغییرات قابل‌توجه ندیده است. در صورتی که کنسول گیمر هستید و علاقه‌مند به یک شوتر رقابتی رایگان، می‌توانید سری به فروشگاه ایکس باکس و پلی‌استیشن بزنید و فرایند دانلود را شروع کنید.

نسخه کامپیوتر بازی Valorant سال 2020 منتشر شد. رایت گیمز چند سال پیش، قول انتشار بازی برای کنسول‌ها را داد. کارگردان بازی در گفتگو با گیمزرادار اذعان کرد که آنها برنامه‌ای برای انتشار بازی برای کنسول نداشتند. هر چند کارگردان معتقد است که زمانه عوض شده و بازی‌کنان زیادی وجود دارند که تشنه‌ی تجربه این اثر روی کنسول هستند. وی در ادامه افزود که عطش کنسول‌ گیمرها باعث شده تا به فکر ساخت نسخه کنسول بیفتند.

بازی Valorant کنسول ایکس باکس پلی استیشنانتشار ولورانت برای ایکس باکس و پلی استیشن

نسخه کنسول بازی Valorant هم‌زمان با گرم گرفتن بازارهای شوترهای رقابتی منتشر می‌شود. بازی Marvel Rivals در دسترس قرار گرفته است و به‌عنوان نمونه مشابه اورواچ قابل تجربه است. بازی FragPunk نیز نمونه‌ی دیگری است. کانکورد، اثر انحصاری تازه پلی‌استیشن هم با این فرمت ساخته شده است. هر چند سازندگان ولورانت، این بازی را یک هیرو شوتر نمی‌بینند و معتقدند که مقایسه با اورواچ، چندان عادلانه نیست.

کارگردان بازی در ادامه‌ی مصاحبه به تفاوت‌ها با کانتر استرایک و اورواچ اشاره کرد و گفت: «هسته‌ی بازی ما یک شوتر تاکتیکی رقابتی بسیار جدی است. فکر می‌کنم که این بازی با هیرو شوترهای اکشن که این چندساله در فضای آنلاین دیده‌ایم تفاوت دارد. هر چند فضا برای (فعالیت) تمامی آنها وجود دارد.» وی در پایان به بازی‌کنان جدید و مخاطبان تازه خوش‌آمد گفت و امیدوار است که آنها بتوانند از بازی لذت ببرند.

دسترسی به بازی ولورانت کاملاً رایگان است. نیازی به خرید این اثر وجود ندارد. در صورتی که کنسول‌گیمر هستید و می‌خواهید به دانلود آن بپردازید، یک سری نکات را به خاطر بسپارید. برای ورود به بازی نیاز به اکانت رایت گیمز دارید. بهتر است که این حساب کاربری را با ابزار تغییر آی‌پی و خصوصاً آی‌پی آلمان بسازید تا هنگام ورود به حساب کاربری به مشکل نخورید. نیاز به استفاده از دی‌ان‌اس هم روی کنسول وجود دارد.

منبع: GamesRadar

source

توسط funkhabari.ir