بازی جدید باب اسفنجی با عنوان SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game، پاتریک را در محوریت خود قرار داده است. این بازی دارای رده سنی سه سال به بالا است و توسط Outright Games در حال توسعه است.

می‌توان گفت باب اسفنجی هیچوقت قرار نیست تکراری شود ما هم هیچ وقت قرار نیست برای لذت بردن از این شخصیت پیر شویم. این اسفنج زرد وراج و گروه عجیب و غریب دوستانی از موجودات دریایی‌اش از سال 1999 تاکنون تلویزیون‌ها را تسخیر کرده‌اند. سریال انیمیشنی این شخصیت‌ها تا به امروز بیش از 300 قسمت داشته که هرکدام داستان جالب مخصوص به خود را دارد. در این میان، باب اسفنجی همچنین فیلم‌ها، اسپین‌آف‌ها، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های ویدیویی بی‌شماری را در رزومه خود دارد.

حالا، به نظر می‌رسد بازی جدید باب اسفنجی در راه است، اما داستان کمی جالب‌تر از همیشه است: گیمرها نمی‌توانند نقش باب اسفنجی را بازی کنند. این بازی توسط همان گروهی ساخته شده که بازی‌های مرتبط با فیلم Jumanji و بازی اخیر Bluey را ساخته است. به عبارت دیگر، بازی جدید باب اسفنجی دنباله‌ای برای Cosmic Shake نخواهد بود.

بازی باب اسفنجی پاتریکدر بازی جدید باب اسفنجی، ستاره داستان باشید

همانطور که برای اولین بار در سابردیت r/GamingLeaksAndRumours ردیت دیده شد، یک کاربر توییتر شواهدی از یک بازی جدید باب اسفنجی پیدا کرد که در وبسایت یک خرده فروش اروپایی لو رفته بود. این خرده فروش ایگابایبا نام دارد و طبق وبسایتش، از سال 1993 مشغول فروش بازی‌های ویدیویی بوده است. نام بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game است. دارای رده سنی PEGI 3 بوده و توسط Outright Games در حال توسعه است. این استودیو در ساخت چندین بازی ویدیویی بر اساس نیکلودئون، از جمله بازی‌های مربوط به پاترول شجاع و محصولات نیک جونیور، نقش داشته است. با توجه به عنوان بازی، احتمالاً بر اساس اسپین‌آف «The Patrick Star Show» که از سال 2021 پخش شده است، ساخته خواهد شد.

در توضیحات بازی آمده است که:

«طرفداران پاتریک، زمان شما فرا رسیده است – و بیکینی‌باتم زمین بازی آزاد شماست! شما می‌توانید با یک چتر یا حتی بدون آن چتربازی کنید، در سطل زباله به دنبال گنج بگردید یا خشم خود را در اتاق خشم خانم پاف خالی کنید. تقریباً از هر چیزی که پیدا می‌کنید، از دمنده مرجانی گرفته تا قوطی رنگ، برای پاتریکی کردن دنیا استفاده کنید. و چالش‌هایی را بپذیرید که فقط پاتریک می‌تواند انجام دهد، چالش‌هایی که توسط باب اسفنجی، سندی چیکس، آقای خرچنگ و دیگران تعیین شده‌اند.»

به عبارت دیگر، این بازی هیچ شباهتی به Battle for Bikini Bottom، Truth or Square یا Cosmic Shake ندارد. نقش باب اسفنجی را بازی کردن قطعا یک انتخاب است، اگرچه به نظر می‌رسد که بازی و کل نیکلودئون صرفاً روی کاوش پاتریک تمرکز کرده‌اند. با این حال بهتر است صبر کنیم تا ببینیم این استودیو در ساخت بازی جدید باب اسفنجی چه خواهد کرد.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir