طبق اخبار جدید، ویدیو جدیدی از گیم ‌پلی بازی مورد انتظار Civilization 7 در افتتاحیه رویداد گیمزکام پخش خواهد شد. طبق گفته استودیو سازنده، مدت زمان این نمایش حدود 20 دقیقه خواهد بود و اطلاعات زیادی درباره بازی به اشتراک خواهد گذاشت.

دنباله شدیدا مورد انتظار بازی Civilization 6 که در سال 2016 منتشر شده بود، اولین بار در رویداد Summer Game Fest امسال معرفی شد. حالا رسما تایید شده که بعد از سه ماه قرار است اولین نمایش مفصل خود را داشته باشد. طبق اعلام رسمی استودیو Firaxis، این نمایش حدود 20 دقیقه به طول می‌انجامد و نگاهی عمیق به این دنباله دارد.

این استودیو در پست وبلاگی نوشت: « Civilization یک بازی به عمق تاریخ بشریت است، مخصوصا زمانی که شما تکه به تکه امپراطوری خود را می‌سازید تا در مقابل زمان مقاومت کند. ما بسیاری از شما را می‌شناسیم که عاشق جزئیات هستید؛ ما هم همینطور. به همین دلیل است که می‌خواهیم همه چیز را برای یک نمایش مفصل از گیم پلی بازی آماده کنیم.» این استودیو در ادامه تایید کرد که این نمایش در افتتاحیه رویداد گیمزکام، مصادف با 20 آگوست (30 مرداد)، پخش خواهد شد.

گیم پلی بازی Civilization 7

رونمایی کامل از بازی Civilization 7 در راه است

علاوه بر نمایش گیم پلی، Firaxis تایید کرد که Civilization 7 غرفه‌ای در نمایشگاه گیمزکام خواهد داشت. در این غرفه، اطلاعات انحصاری از زبان تیم توسعه دهنده در مورد روند توسعه این بازی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. همچنین در مورد «دیدگاه انقلابی سازندگان به این مجموعه و ویژگی‌های نوآورانه این بازی» هم صحبت خواهد شد.

تریلر اول این بازی که در Summer Game Fest به نمایش در آمد، بیشتر روی داستان این بازی تمرکز داشت. Civilization 7 (مثل نسخه‌های پیشین) شامل تمدن‌ها و رهبران تاریخی خواهد بود که در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این بازی استراتژی، باید تمام سعی خود را بکنید تا به عنوان یک رهبر بزرگ، در تاریخ جاودانه شوید.

سید مایر (Sid Meier)، خالق مجموعه Civilization، کسی بود که بعد از نمایش این بازی، در مورد آن توضیحاتی داد. با این حال او چیز زیادی برای گفتن نداشت و فقط اعلام کرد که این بازی در سال 2025 منتشر می‌شود. البته مایر در آن زمان اعلام کرد که در اواخر تابستان، یک رونمایی کامل از این بازی وجود خواهد داشت. همچنین می‌دانیم که Civilization 7 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gamesradar

source

توسط funkhabari.ir