آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس میگوید که این برند امیدوار است با گیم پس دوره پر افتخار Xbox 360 را تکرار کند.
شکی نیست که بخش گیمینگ مایکروسافت در دوران کنسول Xbox 360 در بهترین وضعیت خود قرار داشت. از دید طرفداران، این کنسول یکی از بهترینها در تاریخ صنعت بازی به شمار میرود. همچنین Xbox Live پایه و اساس بازیهای آنلاین در کنسولها در نظر گرفته میشود. حال طبق گفته ایکس باکس، این برند امیدوار است که بهزودی آن دوران را بازسازی کند.
آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس، اخیراً به توییتی پاسخ داده است که به تاریخچه Xbox 360 اشاره دارد. این توییت به چیزی اشاره دارد که نقطه اوج بازیهای آنلاین در Xbox Live در نظر گرفته میشود.
پاسخ گرینبرگ به میراث دوران Xbox 360، امیدهایی را برای آینده ایجاد کرد. طبق اظهارات او، سرویس گیم پس ستون بخش کسب و کار ایکس باکس است.
وی در این باره گفت:
ما امروز با گیم پس تلاش میکنیم آن دوره را بازسازی کنیم.
سرویس اشتراکی مایکروسافت در طول این سالها به تدریج پیشرفت کرده است و ۲۰۲۵ میتواند به بزرگترین سال آن تبدیل گردد. از سوی دیگر، افزایش قیمت اشتراکها، فروش پایین کنسولها و عرضه ضعیف تعدادی از بازیهای فرست پارتی نگرانیهایی را ایجاد کرده است. با این حال، مدیر بازاریابی ایکس باکس نسبت به آینده این برند خوشبین است و دید بسیار مثبتی دارد.
مایکروسافت از زمان Xbox 360 تا حد زیادی اولویتهای خود را تغییر داده است. این شرکت همچنان برای جذب و حفظ بازیکنان به ارائه تجربیات به یاد ماندنی متعهد خواهد بود. به همین دلیل گرینبرگ امیدوار است که بتواند ستون پیشرفت ایکس باکس باشد.
source