مایکروسافت تأیید می‌کند که تست فروشگاه تلفن همراهش آغاز شده است. طبق گزارش جدید تام وارن، ایکس‌باکس بیانیه‌ای مستقیم به سایت The Verge ارائه کرده است که نشان می‌دهد آزمایش‌هایی برای فروشگاه موبایل ایکس‌باکس در حال انجام است.

رئیس بخش ارتباطات ایکس باکس، Kari Perez، گفته است که تست برای فروشگاه موبایل مبتنی بر مرورگر ما آغاز شده است. آنها همچنین افزودند که کار ما به خوبی پیش می‌رود و در آینده اخبار بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.

وارن همچنین به پست اخیر Klobrille در X اشاره کرد که اوایل این هفته یک پیام قابل توجه Xbox Insiders را مشاهده کرد. در این پیام گفته شده بود که (فروشگاه موبایل ایکس باکس به زودی می‌آید).

در ماه مه 2024، Sarah Bond، رئیس ایکس باکس، برای اولین اخبار مربوط به فروشگاه موبایل را اعلام کرد و گفت که این فروشگاه در جولای 2024 شروع به کار خواهد کرد، اما آغاز به کار فروشگاه با تاخیر مواجه شد.  Perez جزئیات بیشتری در مورد علت تاخیر و یا تاریخ مشخصی برای به روز رسانی بیشتر ارائه نکرد.

در طی اعلامیه اولیه Bond، ایکس باکس تأیید کرد که فروشگاه موبایل ابتدا با یک عنوان فرست پارتی راه اندازی می‌شود. در نتیجه، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که عناوین محبوبی مانند Minecraft را در فروشگاه ببینند. Bond همچنین گفت که ما از طریق وب شروع خواهیم کرد، زیرا در همه دستگاه‌ها و همه کشورها قابل دسترس خواهد بود.

 

source

توسط funkhabari.ir