اظهارات مدیرعامل بلوبر تیم حاکی از این است که این شرکت از انتقادات نسبت به Silent Hill 2 Remake آگاه است. این استودیوی لهستانی وظیفه ساخت عنوان مورد انتظار سایلنت هیل 2 را برعهده دارد. به گفته این استودیو آنها نسبت به حساس بودن این ماموریت آگاه هستند و همچنین میدانند که انتقادهایی درباره بازی به آنها وارد شده است. این استودیو تحت نظارت موشکافانه طرفداران بودن را چالش برانگیز میداند.
بیش از یک دهه است که طرفداران بیصبرانه منتظر بازگشت شهر مهآلودی که توانست قلبشان را تسخیر کند هستند. رها شدن ناگهانی این فرنچایز توسط کونامی در سال 2012 که در ادامه با لغو پر سر و صدای عنوان Silent Hills همراه شد، عنوانی که هیدئو کوجیما قصد ساخت آن را داشت، باعث ایجاد یک خلا بزرگ در ژانر وحشت شد. در نهایت اما زمانی که کونامی خبر بازگشت سری Silent Hill را اعلام کرد طرفداران دوباره امیدوارانه به انتظار نشستند. البته وقتی معلوم شد که استودیو بلوبر تیم در ساخت عنوان Silent Hill 2 Remake نقش اصلی را دارد موجی از نگرانی به جامعه طرفداران این فرنچایز وارد شد.
ظاهرا نگرانیها و انتقادات طرفداران بهطور واضحی به گوش عوامل این استودیو رسیده است. Piotr Babieno، مدیرعامل این شرکت بازیسازی در مصاحبهای که با Rolling Stone داشت به این موضوع پرداخت. او اشاره کرد که نسبت به انتقادات آگاه است ولی از طرفداران میخواهد که به این شرکت اعتماد کنند. او همچنین یادآور شد که سری سایلنت هیل برای او و تیمش اهمیت بالایی دارد که باعث شده آنها احتیاط بیشتری در ساخت این بازی به خرج دهند.
تمرکز تمام و کامل بلوبر روی پروسه ساخت Silent Hill 2
مدیرعامل بلوبر اضافه کرد:
من آرزو دارم طرفداران به ما اعتماد کنند. البته میدانم که اعتماد از طریق عمل به دست میآید نه کلمات. به همین علت است که ما سیاست نظر ندادن درباره بازی و افزایش امیدها بهواسطه آن را در پیش گرفتهایم. ما میخواهیم جاهطلبی خود را از طریق کارمان نشان دهیم، پس نمیتوانم درخواستی بیش از این داشته باشم که به ما فرصت بدهید.
با وجود افزایش انتقادات نسبت به عملکرد این استودیو، آنها مدعیاند که از انتقادات سازنده قدردانی میکنند چون به گفته خودشان در پروسه ساخت بسیار ارزشمندند. هرچقدر که پروسه ساخت Silent Hill 2 Remake جلوتر میرود، فشار طرفداران به استودیو بلوبر برای ارائه یک تجربه بینقص و فوقالعاده، درست مانند نسخه کلاسیک سایلنت هیل 2 بیشتر میشود. ایجاد توازن میان یک تجربه تازه و جدید و حفظ عناصری که هویت این اثر را میسازند ماموریتی مشکل و پرچالش است. ماموریتی که به نظر نمیرسد این سازنده توانایی انجام آن به نحو احسنت را داشته باشد.
منبع: thegamer
source