به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن محبوب و پرفروش “درون و بیرون ۲” که از خرداد ماه امسال در سینماها به نمایش درآمد و توانست رکوردهای فروش را بشکند، به زودی برای تماشای خانگی در دسترس خواهد بود.

تاریخ عرضه نسخه خانگی انیمیشن پرفروش Inside Out 2 مشخص شد

طبق اعلام منابع خبری، نسخه دیجیتالی این انیمیشن جذاب از تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ آگوست ۲۰۲۴) در فروشگاه‌های آنلاین و پلتفرم‌های پخش دیجیتال عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه فیزیکی این انیمیشن اعلام نشده است.

“درون و بیرون ۲” که توانسته است بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند، به پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۲۴ و یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تبدیل شده است.

این انیمیشن که دنباله قسمت اول محبوب خود است، داستان رایلی را در دوران نوجوانی دنبال می‌کند و به بررسی تغییرات احساسی و روانی او می‌پردازد. با ورود احساسات جدیدی مانند اضطراب و حسادت به دنیای درونی رایلی، ماجراهای جدید و هیجان‌انگیزی برای شخصیت‌های این انیمیشن رقم می‌خورد.

کلسی مان، کارگردان انیمیشن کوتاه “Party Central”، وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است و فیلمنامه آن توسط مگ لفاوه، نویسنده قسمت اول، به همراه دیو هلستاین نوشته شده است.

بازیگران

امی پولر، فیلیس اسمیت، لویس بلک، تونی هیل، لایزا لاپیرا، مایا هاوک، ایو ادبری، ادل اگزارکوپولوس، پال والتر هاوزر و بسیاری دیگر از بازیگران مطرح هالیوود صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

source

توسط funkhabari.ir