پس از اینکه نسخه بتای بازی Valorant هفته‌ی گذشته منتشر شد؛ حالا شاهد انتشار بازی Valorant برای کنسول‌ ها نسل جدید هستیم. بازی Valorant ساخت شرکت Riot Games اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه با خبر انتشار بازی Valorant برای کنسول ها همراه بخش اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Valorant برای کنسول ها

بازی Valorant یک بازی در سبک تیراندازی چند‌نفره است که توسط شرکت Riot Games توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی در خرداد ۱۳۹۹(ژوئن ۲۰۲۰) به صورت رایگان برای ویندوز منتشر شد. این بازی ترکیبی از بازی تیراندازی اول‌شخص مانند بازی Counter-Strike و توانایی‌های قهرمانانه مشابه بازی Overwatch را ارائه می‌دهد.

در بازی Valorant، بازیکنان در دو تیم پنج نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. هر بازیکن یک شخصیت با توانایی‌های خاص را کنترل می‌کند که این توانایی‌ها می‌توانند شامل پرتاب نارنجک، ایجاد دیوار‌های محافظ، احیای هم‌تیمی‌ها و موارد دیگر باشد.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از تیراندازی و استراتژی‌های تیمی است. نقشه‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان باید با همکاری و هماهنگی با هم‌تیمی‌های خود، به اهداف مشخصی دست یابند. یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Valorant، سیستم ضدتقلب قوی آن است که به منظور حفظ عدالت و رقابت سالم در بازی طراحی شده است.

نسخه کنسولی بازی Valorant دارای تمام ویژگی‌های نسخه پی‌سی است و از این به بعد هر دو نسخه بازی همزمان به‌روزرسانی خواهند شد. با این حال، قابلیت کراس‌پلی(قابلیت بازی بین پلتفرمی) هنوز پیاده‌سازی نشده است.

ما بازخورد‌های بسیار ارزشمندی از بازیکنان در طول بتای بازی دریافت کرده‌ایم و احساس می‌کنیم که می‌توانیم به وعده‌های خود برای بازیکنان کنسول عمل کنیم. ما منتظریم بازیکنان کنسول همان هیجان گیم‌پلی‌ای را که بازیکنان پی‌سی تجربه می‌کنند را تجربه کنند.

آرنار گیل‌فاسون (مدیر محصول بازی Valorant)

این بود از اخبار انتشار بازی Valorant برای کنسول ها. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

source

توسط funkhabari.ir