شرکت‌های Remedy Entertainment و Annapurna Interactive به توافقی استراتژیک دست یافته‌اند که بر اساس آن، فیلم و سریال تلویزیونی از بازی‌ های Alan Wake و Control ساخته خواهد شد. استودیوی Remedy گفته است:« ما اکنون یک شریک فوق‌العاده داریم تا IPهای خود را به رسانه‌های دیگر گسترش دهیم.» در ادامه با خبر ساخت فیلم و سریال تلویزیونی از بازی‌ های Alan Wake و Control، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست فیلم و سریال تلویزیونی از بازی‌ های Alan Wake و Control

شکی در این نیست که شرکت Remedy Entertainment مشتاق به گسترش فرنچایزهای Control و Alan Wake است، و اگرچه این به معنای نسخه‌های جدید برای هر دو بازی است ولی این استودیو برنامه‌هایی دارد که فراتر از بازی‌ها نیز می‌رود. این شرکت اعلام کرده است که با شرکت Annapurna Interactive به توافقی استراتژیک دست یافته است که بر اساس آن، Annapurna تأمین مالی توسعه بازی Control 2 را نیز بر عهده خواهد داشت، اگرچه این توافق شامل پروژه‌های دیگر نیز می‌شود.

به طور خاص، تأیید شده است که شرکت Annapurna با Remedy برای آوردن فرنچایزهای Control و Alan Wake به فیلم و تلویزیون همکاری خواهد کرد. هنوز جزئیات خاصی به اشتراک گذاشته نشده است، که احتمالاً به این معنی است که فعلا چیزی به مرحله‌ی خاصی نرسیده است که بتوان آن را به اشتراک گذاشت، اما با توجه به مهارت‌های داستان‌گویی و ویژگی‌های سینمایی بازی‌های Remedy، این باید خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران استودیو باشد.

سم لیک، کارگردان خلاق شرکت Remedy گفت است:« من از این فرصت برای گسترش داستان Alan Wake و کل دنیای مربوط به Remedy به رسانه‌های فراتر از بازی‌ بسیار هیجان‌زده هستم. من به شرکت Annapurna اعتماد دارم که شریک مناسبی برای ما می‌توانند باشند تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم.»

در حال حاضر، Remedy در حال توسعه بازی Control 2 و یک اسپین‌آف چندنفره در همان دنیا است؛ در حالی که کار بر روی DLC جدیدی از بازی Alan Wake 2 به نام The Lake House نیز در حال انجام است.

این بود از خبر ساخت فیلم و سریال تلویزیونی از بازی‌ های Alan Wake و Control. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir