ماجرای ازدواج ساعد سهیلی گلوریا هاردی

یکی از جوان های آتیه دار در سینما ساعد سهیلی است. ساعد سهیلی بازیگر کم حاشیه ای است و کار خود را در حال حاضر در سینما ادامه می دهد. ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. طبق تاریخ منتشر شده در صفحهٔ خواهر ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی در شهریورماه ۱۳۹۳ با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی قبلا در یک مصاحبه گفته بود،‌ساعد سهیلی برای حضور در یک جشنواره‌ به پاریس آمد و بعد از آشنایی با یکدیگر، ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی ملیت فرانسوی دارد و در ایران با مجموعه کیمیا دیده شد.

او درباره رفتار ایرانی‌ها اینطور توضیح می‌دهد:‌ تصور نمی‌کردم ازدواج من و ساعد برای مردم مهم باشد اما بعد از بازی در سریال کیمیا، مردم سوال‌های زیادی درباره ازدواجمان می‌پرسند.

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی با پسرش (هامون سهیلی) در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: دوستت دارم هامونِ من

عکس های ساعد سهیلی و همسرش و فرزندان با لباس های جذاب

گلوریا هاردی، در مراسم اکران مردمی «روز صفر»، قصد تعریف از بازی ساعد سهیلی در این فیلم را داشت که سخنانش به درستی بیان نشد و واکنش همسرش را در پی داشت. فیلم «روز صفر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی، این روزها روی پرده سینماهای کشور است.

source

توسط funkhabari.ir