اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی اکس از مایکل داز، شاهد تعریف و تمجید سازنده بالدرز گیت 3 از بازی Star Wars Outlaws بوده‌ایم. او می‌گوید که این بازی از نظرش، بهترین عنوان تراز اولی است که در سالیان اخیر تجربه کرده است.

بازی مورد انتظار Star Wars Outlaws سرانجام چند روز پیش  برای بالاخره PC و کنسول‌های نسل نهمی منتشر شد. درست مثل منتقدان، نظر مخاطبان هم درباره ساخته جدید یوبیسافت، ضد و نقیض است. برخی از طرفداران با به اشتراک گذاشتن تصاویری از باگ‌ها و مشکلات فنی بازی، اعتراض خود را بیان کرده‌اند. از طرفی، به نظر می‌رسد برخی دیگر نیز واقعا از Outlaws لذت برده‌اند.

ظاهرا مدیر انتشار بازی Baldur’s Gate 3، مایکل داز، در گروه دوم قرار دارد و اظهار داشت که عاشق این بازی شده است. او در X تایید کرد که بیش از ده ساعت زمان برای تجربه این بازی صرف کرده. داز در ادامه این بازی را با سری Splinter Cell مقایسه می‌کند. شاید به این خاطر که بازی جدید استودیو Massive Entertainment حول محور مخفی کاری می‌چرخد.

بازی Star Wars OutlawsStar Wars Outlaws بهترین تراز اول چند سال اخیر؟

تعریف و تمجید سازنده بالدرز گیت 3 از Outlaws ادامه داشت و او نوشت: «متاسفم، اما بعد از حدود ده ساعت تجربه Star Wars Outlaws در هواپیما، آن را دوست نداشتم. در واقع عاشقش شدم. این بهترین بازی تراز اولی است که در چند سال اخیر تجربه کردم. با اینکه فرصت بازی کردن تعداد زیادی را نداشتم، اما این یکی به من حس Splinter Cell را می‌دهد.»

داز می‌گوید که این بهترین بازی تراز اول یا AAA است که در چند سال اخیر تجربه کرده. این تحسین بسیار زیادی از جانب شخصی است که بخشی از تیم توسعه بالدرز گیت 3 بوده. عنوانی که با استقبال فوق‌العاده مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد و سال گذشته، موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال در رویداد TGA شد.

همانطور که داز توضیح می‌دهد، این اولین بارش نیست که از یک بازی با متای زیر 80، تا این حد لذت می‌برد. مخصوصا که Star Wars Outlaws در وبسایت متاکریتیک، نمره نسبتا خوب 78 از 100 را به خود اختصاص داده است. دلیل این عمر، نظرات مختلف منتقدان است. برخی از آن‌ها بازی را به خاطر داستان جذاب، گیم پلی لذت بخش، شخصیت پردازی خوب و … دوست داشتند. برخی دیگر هم به علت وجود مشکلات فنی مختلف و ضعف هوش مصنوعی بازی، زیاد از آن رضایت نداشتند.

منبع: Tech4Gamers

source

توسط funkhabari.ir