برعکس ماهیت درمانده‌ی ووکانگ در انیمیشن‌های ساخته شده از این شخصیت جهانی، 2 بازی در به تصویر کشیدن ووکانگ به خوبی عمل کردند که یکی از آنها شاهکار Valve با نام Dota 2 و دیگری Black Myth: Wukong ساخته‌ استودیوی Game Science است. دنیای بازی Black Myth: Wukong مملوء از جزئیات خیره کننده، داستان‌های شنیدنی و افسانه‌هایی است که وظیفه‌ی خود مبنی بر ترویج فرهنگ را به خوبی ایفا می‌کنند. در این مقاله، قصد داریم تا بهترین باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong را به شما معرفی کنیم و توضیحات مختصری را درباره‌ی هرکدام به شما ارائه دهیم.

بهترین باس فایت‌ های Black Myth: Wukong

یکی از بخش‌های مهم و هیجان انگیز بازی Black Myth: Wukong، باس فایت‌ها است؛ به طوریکه با تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های متنوع روبرو هستید و اگر توانایی حل چالش‌های مختلف را داشته باشید، باید سختی‌های گیم پلی این بازی را با آغوش باز بپزیرید. در بین تمامی باس فایت های بازی Black Myth: Wukong تعداد محدودی از باس فایت های این بازی مانند: Whiteclad Noble، Tiger Vanguard و غیره را در فهرست بهترین باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

1) Buddha’s Right Hand

مبارزه با Buddhas Right Hand در فهرست بهترین باس فایت های بازی بلک میف ووکانگ

با اینکه در بین تمامی باس های بازی Black Myth: Wukong، باس Buddha’s Right Hand از سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین موارد این فهرست نیست اما می‌تواند در زمره سرگرم کننده‌ترین و خلاقانه‌ترین باس‌ها قرار بگیرد. در ابتدای مبارزه، با یک دست عجیب روبرو می‌شوید و با مشاهده اسم باس، تعجب می‌کنید و از خود می‌پرسید که دست بودا چه ربطی به سفر ووکانگ دارد اما هرچقدر که زمان بیشتری را صرف مبارزه با این باس می‌کنید متوجه می‌شوید که یک جای کار ایراد دارد.

دست بودا از بالای گذرگاه یک غار به پایین می‌آید و موظف هستید تا برای شکست دادن او، دنبالش کنید و ضربات او را مهار کنید. زمانی که به اندازه‌ی کافی به او آسیب وارد کردید، Buddha’s Right Hand شکل واقعی خود را به عنوان یک حشره به شما نشان می‌دهد. در واقع، دم این حشره به شکل یک دست است و با فاش شدن راز این باس، درجه سختی مبارزه نیز افزایش می‌یابد. راز باس Buddha’s Right Hand از موارد به یادماندنی بازی است و به شما یاد می‌دهد که نباید تنها با دیدن یک بخش، کل آن را قضاوت کرد.

2) Black Bear Guai

مبارزه با Black Bear Guai در بازی Black Myth Wukong

باس فایت‌هایی که در آخر هر بخش از بازی Black Myth: Wukong انتخاب شده‌اند، بدون شک از بهترین و دیدنی‌ترین باس‌های بازی هستند که مهارت‌های شما را به سخره می‌گیرند. پس از یادگیری تکنیک Cloud Step می‌توانید به معبد بالای کوه بروید و سفر جدید خود را شروع کنید، اما اگر تصور می‌کنید که این وضعیت به همین شکل ادامه می‌یابد و هیچ چیزی شما را تهدید نمی‌کند، سخت در اشتباه هستید، چون باس flaming Black Bear Guai  منتظر شما است تا شما را برای یک لحظه هم آرام نگذارد.

flaming Black Bear Guai یکی از سخت‌ترین باس‌ها در اوایل بازی است که در Black Wind Cave زندگی می‌کند و با ضربات فیزیکی خود، آه از نهاد شما بلند می‌کند.

3) Tiger Vanguard

باس فایت Tiger Vangaurd در فهرست بهترین باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong

با نزدیک شدن به بهترین باس فایت بازی Black Myth: Wukong، عجیب نیست که با باس‌های خشن‌تری نیز روبرو شویم. Tiger Vanguard با ظاهری زیبا و گیرا و ماهیت تهدید کننده، در استخری از خون استراحت می‌کند اما زمانیکه به استراحتگاه او نزدیک می‌شوید، شرایط کاملا تغییر می‌کند و با باس فایت عصبانی با حرکات سریع روبرو می‌شوید.

در مقایسه با سایر باس فایت‌های قبلی،  الگوهای حرکت Tiger Vanguard متنوع است و نمی‌توان به سرعت به آن‌ها عادت کرد. به همین دلیل، باید جاودانگی ووکانگ را وسیله‌ای برای یادگیری الگوهای حرکتی این باس کنید تا بتوانید ضربات او را مهار کنید. کشتن این باس و دریافت اسپل، حس پیروزی را در درون شما زنده می‌کند اما Tiger Vanguard همچنان از  ببهترین باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong است که باید زمان زیادی را صرف شکست دادن او بکنید.

4) Whiteclad Noble

باس فایت White Clad Noble در لیست بهترین مبارزه Boss های بازی Black Myth Wukong

چندین سال است که گیمرها و رسانه‌های حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، به باس فایت‌های ابتدایی بازی‌های سولزلایک اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و چه چیزی ترسناک‌تر  از باس فایتی که پس از اولین شکست، از نوار سلامتی ثانویه خود پرده برداری کند. Whiteclad Noble یکی از باس فایت‌های این بازی است ک زمان زیادی را باید برای مبارزه با او صرف کنید؛ چون این باس مانند سایر باس‌های این بازی به شکل منصفانه و رو در رو با شما مبارزه نمی‌کند و  برای حمله به شما از آب بیرون می‌آید. از اینرو، مبارزه با او برای شما اندکی سخت‌تر می‌شود.

تغییر سبک مبارزه از روش‌هایی است که می‌توان در شکست دادن Whiteclad Noble موثر باشد اما طبق روال همیشه، بعضی از بازیکنان، مبارزه را تنها به استفاده از تکنیک‌های ساده و ابتدایی بسنده می‌کنند و ساعت‌ها درگیر هستند تا باس را شکست دهند.

5) Fuban

باس فایت Fuban در لیست بهترین باس فایت های بازی Black Myth Wukong

فوبان یکی از باس فایت‌های مخفی Black Myth: Wukong است که در بخش دوم بازی و در صورتیکه با Yellow Wind Sage صحبت کنید، پیدایش می‌شود. این باس غول پیکر در  سرزمینی بیابانی زندگی می‌کند و ظاهر سوسک مانندش شما را گول می‌زند. با وجود تمام ابهت و اندازه‌ی بزرگی که این باس دارد، نمی‌توان به عنوان یک رقیب ارزشمند به او نگاه کرد.

6) Erlang The Sacred Divinity

مبارزه با Erland the Scared Divinity در لیست Boss Fight های بازی Black Myth Wukong

برعکس تمامی هیولاهای عظیم‌الجثه‌ای که در سفر خود با آنها روبرو می‌شوید و تصور می‌کنید که می‌توانند شما را به راحتی شکست دهند، این دفعه، Erlang The Sacred Divinity یکی از باس‌های نمادین این بازی است که با مهارت‌های خارق‌العاده و ماهیت انسانی خود، مانند یک آزمون پایان ترم، تمامی آموخته‌های شما را می‌سنجد.

یکی از نکات جالب و مهم درباره‌ی این باس، محل مبارزه است که با ابر پوشیده شده و علاقمندان دارک سولز را یاد باس فایت Nameless King می‌اندازد. بدون شک، مبارزه با حریف 3 چشم ووکانگ، نیاز به سرعت عمل بالاتر  و استفاده از تکینیک‌های آموخته شده دارد و می‌توان Erlang The Sacred Divinity را در فهرست سخت‌ترین  و بهترین باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong قرار داد.

7) Duskveil

مبارزه با Dusk Veil در لیست بهترین باس های بازی Black Myth Wukong

باس های مخفی، از مواردی هستند که شاید بازیکنان بتوانند به سختی آن‌ها را پیدا کنند اما الگوهای مبارزه‌ی آن‌ها و افزایش ضربان قلب بازیکن، باعث می‌شود که تا مدت‌ها با شنیدن نام آن باس، هیجان بی‌بدلیل و لذتبخشی در درون شما حس شود و حتی برای اثبات مهارت‌های خود به دوستان، چندین دفعه و با حالت‌های مختلف، این باس‌ها را شکست دهید.

نکته‌ مهم درباره‌ی این باس فایت این است که اگر قبل از شکست دادن Scorpion Lord وارد محیط مبارزه با Duskveil شوید، مشاهده می‌کنید که این 2 باس فایت قصد دارند با یکدگیر مبارزه کنند و شما هیچ کاری نمی‌توانید بکنید جز اینکه  Duskveil اسکورپیون لورد را از بین ببرد. با اینکه تماشای مبارزه دو باس فایت بازی لذتبخش است اما باید نگران نوار سلامت ثانویه Duskveil باشید.

8) Yellowbrow

مبارزه با Yellow Brow در لیست بهترین باس فایت های بازی بلک میف ووکانگ

در فهرست باس فایت‌هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم،  Yellowbrow بهترین Boss بازی Myth Wukong است که در پایان بخش سوم بازی با او روبرو خواهید شد و این لیاقت را دارد تا عنوان سینمایی‌ترین و خلاقانه‌ترین باس فایت را نیز اذعان خود کند. مبارزه با Yellowbrow آسان نیست و با در نظر گرفتن مبارزات چند مرحله‌ای و تکنیک‌هایی که این باس برای مبارزه با شما استفاده می‌کند، باید زمان زیادی را صرف کنید.

قطعا، بخش پایانی این باس فایت، تبدیل به ثانیه‌های جهنمی می‌شود که برای مُردن این باس، لحظه شماری می‌کنید اما با توجه به مصونیت ااو در این بخش از مبارزات و زمان کمی که برای حمله به او دارید، باید سرعت عمل خود را بالا ببرید تا بتوانید او را شکست دهید.

جمع بندی

بازی Black Myth: Wukong یکی از عناوین مورد انتظار و موفق در سال 2024 است که رکورد و موفقیت‌های زیادی در حین عرضه در فروشگاه استیم ثبت کرد و حتی موجب فروش بالای کنسول پلی استیشن 5 شد. استودیوی Game Science پس از سالها تلاش برای توسعه این بازی، سرانجام به خواسته خود رسید و حالا با فروش بالای 10 میلیون نسخه و استقبال بی‌نظیر علاقمندان، به یکی از کاندیدهای بهترین بازی سال 2024 تبدیل شده است.

تمامی باس‌های این بازی با عنصر خلاقیت همراه هستند و مبارزه با آنها لذت خاصی را به همراه دارد. در نهایت، اگر از نظر شما، جای خالی یکی از  باس فایت‌ های بازی Black Myth: Wukong در این فهرست حس می‌شود، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط funkhabari.ir