با اعلام شرکت Strikerz Inc، بازی رایگان UFL با تاخیر سه ماهه مواجه شده است. این بازی که قرار بود در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) عرضه شود، اکنون طبق بیانیه جدید تیم توسعهدهنده تا تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) تاخیر خورد.
بازیکنانی که باندل مخصوص پیشخرید را تهیه کردهاند، از تاریخ ۲۸ نوامبر (۸ آذر) یعنی یک هفته زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت. این استودیو اعلام کرده است که بیش از ۲ میلیون بازیکن در نسخه بتای عمومی بازی شرکت کردهاند و بازخوردها و نظرات آنها منجر به این تاخیر شده است.
در بیانیه تیم سازنده آمده است:
این تصمیم، تصمیم آسانی نبود اما پس از تحلیل بازخوردهای شما و عملکرد بازی، تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار UFL را تغییر دهیم. میخواهیم توضیح دهیم که چرا این تصمیم را گرفتیم و چرا این موضوع مهم است. اگرچه میتوانستیم بازی را طبق برنامهریزی قبلی منتشر کنیم، اما معتقدیم که با کمی زمان بیشتر میتوانیم بهترین تجربه ممکن را ارائه دهیم.
بیشتر مشکلات مربوط به بهینهسازی و پیادهسازی دقیق جزئیاتی هستند که به تجربه کلی بازی کمک میکنند. ما میدانیم که هیچ فرمولی برای ساخت یک بازی فوتبال بیعیب و نقص وجود ندارد، اما برای ما مهم است که محصول نهایی مطابق با استانداردهای ما و انتظارات شما باشد.
در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که کریستیانو رونالدو ۴۰ میلیون دلار برای توسعه این بازی سرمایهگذاری کرده است. استودیوی Strikerz ادعا میکند که UFL بر ارائه تجربه منصفانه تمرکز خواهد کرد، به طوری که بازیکنان با حریفانی در سطح خود برخورد میکنند.
در حالی که این بازی برای پلی استیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/اس رایگان خواهد بود، بستههای پیشخرید ۱۵ دلاری شامل دسترسی زودهنگام، آیتمهای اختصاصی شخصیسازی، پول داخل بازی و موارد دیگر خواهد بود.
source