10 مدل کمد دیواری با میز آرایش: تا حالا شده به تغییر دکوراسیون اتاق خوابتون فکر کنین؟ به تغییر دادن کمدها، تخت و میز آینه؟ اگه تو فکرش هستید که اینکارو انجام بدید، ما می‌خوایم در این زمینه کمکتون کنیم. اگر اتاقتون مساحت کمی داره، قطعاً استفاده از کمد دیواری می تونه بهترین ایده‌ی ممکن باشه. اینجوری با میز آینه و کمد لباس‌ها دیگه فضای اتاق خیلی شلوغ نمیشه.

علاوه بر این، ترکیب کمد دیواری با میز آرایش یک گزینه‌ی عالی برای شیک‌تر شدن و صرفه جویی در فضا هستش. یک ضلع کامل از دیوار اتاق رو میز و کمد آینه دار که به آن‌ها وصل هست می گیره و این میشه یک تیر و دو نشان! اینجا 15 مدل میز آرایش داخل کمد دیواری رو بهتون نشون می‌دیم تا از اونا ایده بگیرید و بتونید بهترین تغییر دکوراسیون رو برای اتاقتون انجام بدید.

در این بخش از مد و زیبایی از سری مطالب دکوراسیون 10 مدل کمد دیواری با میز آرایش را ارائه داده‌ایم که به آن خانه شیک و مدرن خواهید داشت. با مجله گفتنی همراه باشید.

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-3

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش: با یک مدل خیلی زیبا از کمد دیواری همراه با میز آرایش شروع کنیم. شکل کلاسیک کمد‌ها و رنگ خاصی که دارن، اونا رو حسابی خاص کرده. این مدل یک نمونه واقعی از ترکیب کمد دیواری و میز آرایشِ پُر جا هست.

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-7

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش: عکس دوم متعلق هست به این مدل خوش رنگ. تعداد کشو‌ها در میز آرایش نقش خیلی مهمی دارن؛ قبول دارید؟ واسه منکه اینطوریه: هرچی تعداد کشو‌ها بیش‌تر، میز آرایش جذاب تر!

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-6
10 مدل کمد دیواری با میز آرایش: خب خب خب این هم یک مدل بسیار جذابِ کمد دیواری با میز آرایش. میز و آینه‌ای که از دو طرف به کمد‌های دیواری چسبیده و رنگ خیلی خاص و شیکی داره.

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-2
اینجا یک نمونه خیلی ساده اما خیلی شیک رو داریم. فضایی که در کنار کمد به صورت قفسه بندی قرار گرفته به شدت کاربردی و مفیده.

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-4
این مدل یک کمد دیواری همراه با میز آرایش توکار و ساده و جمع و جور رو نشون می‌ده. بسته شدن درهای کمد روی آینه و میز جلوی اون می‌تونه حسابی در تمیز موندن میز آرایش از گرد و خاک مؤثر باشه.

10 مدل کمد دیواری با میز آرایش-5
رنگ تیره بر عکس باور عمومی خیلی وقتا می‌تونه فضا رو مدرن و شیک بکنه و دیگه اصلاً دلگیر به نظر نیاد. این جا در این مدل کمد دیواری با میز آرایش، آینه با یک شلف زیرش بین دوتا کمد دیواری قرار گرفته که خب این یعنی بهترین استفاده ممکن از فضای اتاق. این می‌تونه بهترین ایده برای اتاق هایی با مساحت کم باشه.

source

توسط funkhabari.ir