سریال در خانه تولید سال 1365 بوده که بازیگرانی همچون شهلا ریاحی  در نقش عزیز خانم، آرش محمودی در نقش جواد، رؤیا افشار در نقش مادر جواد ، اسماعیل پوررضا در نقش پدر جواد، بابک بادکوبه در نقش محسن و محمد چراغعلی در نقش مرتضی بازی میکنند این سریال در شهریور 1403 از شبکه آی فیلم بازپخش شد حالا بعد از گذشت 38 سال تغییرات چهره بازیگران این سریال برای مخاطبان تلویزیون جالب شده است .

اسامی بازیگران سریال در خانه با نقش با بیوگرافی و سرنوشت و عکس های بازیگران خردسال و جوان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

موضوع سریال در خانه

سریال در خانه یکی از سریال‌های نوستالژی تلویزیونی بوده که در سال ۱۳۶۵ از شبکه 2 سیما بر روی آنتن رفت و کارگردانی این سریال را بیژن بی‌رنگ و مسعود رسام بر عهده داشتند این مجموعه بیشتر مخصوص گروه کودک و نوجوان بوده و داستان سه پسر بچه را ایت می‌کند که با شیطنت‌های خود اتفاقات سریال را شکل می‌دهند.

اسامی بازیگران سریال در خانه +بیوگرافی و سرنوشت و عکس

اسامی بازیگران سریال در خانه

  • شهلا ریاحی بازیگر نقش عزیز خانم
  • آرش محمودی بازیگر نقش جواد
  • رؤیا افشار بازیگر نقش مادر جواد
  • اسماعیل پوررضا بازیگر نقش پدر جواد
  • بابک بادکوبه بازیگر نقش محسن
  • اکبر عبدی بازیگر نقش پدر محسن
  • محمد چراغعلی بازیگر نقش مرتضی
  • اسماعیل محرابی
  • ابوالفضل قاسمی
  • عزیز هنرآموز

اسامی بازیگران سریال در خانه +بیوگرافی و سرنوشت و عکس

خلاصه داستان

خلاصه داستان درباره سه کودک به نام‌های محسن و جواد و مرتضی بوده که بسیار بازیگوش هستند و در یک مدرسه نیز تحصیل می‌کنند مرتضی که به عنوان بازیگر نقش اول در بین کودکان بازی می‌کند با پسر مستاجرشان یعنی جواد و با محسن (همسایه) دوست بوده و با یکدیگر به شیطنت می‌پردازند این سه پسر بچه با بازی گوشی‌های خود باعث می‌شوند که اهالی محله از دست آنها آسی شوند و همچنین پدر و مادرهای آنها برای کنترل آنها اقدام کنند اما هر سری اتفاقاتی شکل می‌دهد که داستان سریال شکل می‌گیرد.

بیوگرافی شهلا ریاحی بازیگر نقش عزیز خانم

بیوگرافی شهلا ریاحی بازیگر نقش عزیز خانم

خانم ریاحی با نام اصلی قدرت‌الزمان وفادوست، متولد ۱۸ شهریور سال ۱۳۰۵ در تهران است. ایشان از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند و علاوه بر بازیگری تجربه‌ دوبلوری و کارگردانی نیز داشته‌اند. پدر وی، آقاشیخ وفادوست، اهل سبزوار و مادرش زهرا عسگری، از اهالی قم بوده است. خانم زهرا عسگری، شهلا را در سن ۱۴ سالگی به دنیا می‌آورد و متاسفانه خانم ریاحی پدر خود را در کودکی از دست می‌دهد.

بیوگرافی آرش محمودی بازیگر نقش جواد سریال در خانه

بیوگرافی آرش محمودی بازیگر نقش جواد سریال در خانه

آرش محمودی دستیار جلوه‌های ویژه میدانی سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش محمودی می‌توان به فعالیت در سریال لیسانسه‌ها 2 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

بیوگرافی آرش محمودی بازیگر نقش جواد

آرش محمودی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم آرش محمودی در این سال، فعالیت در سریال لیسانسه‌ها 2 به کارگردانی سروش صحت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرش محمودی فعالیت در سریال لیسانسه‌ها 2 بوده است.

بیوگرافی رؤیا افشار بازیگر نقش مادر جواد سریال در خانه

بیوگرافی رؤیا افشار بازیگر نقش مادر جواد سریال در خانه

رویا افشاری‌نسب، در سال ۱۳۳۹ متولد شده است. او در سال ۱۳۶۶ وارد صنعت سینما شد و در چند فیلم و سریال نقش ایفا کرد. هنگامی که به سینما ورود پیدا کرد، افشار به دلایلی ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر شد، اما در دهه ۱۳۸۰ به فعالیت در صنعت سینما و تلویزیون بازگشت.

بیوگرافی بابک بادکوبه بازیگر نقش محسن

بیوگرافی بابک بادکوبه بازیگر نقش محسن

بابک بادکوبه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1355 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار بابک بادکوبه می‌توان به بازیگری در سریال در خانه، فیلم همخانه و فیلم سفر جادویی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش محسن در سریال در خانه کیست

بابک بادکوبه در سال 1365 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بابک بادکوبه در این سال، بازیگری در سریال در خانه به کارگردانی مسعود رسام محسوب می‌شود.

بیوگرافی محمد چراغعلی بازیگر نقش مرتضی

دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگ ساز سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار دکتر محمدرضا چراغعلی می‌توان به فعالیت در برنامه خوش و بش اشاره کرد.

دکتر محمدرضا چراغعلی در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم دکتر محمدرضا چراغعلی در این سال، فعالیت در برنامه خوش و بش به کارگردانی محمد درخشان محسوب می‌شود.

source

توسط funkhabari.ir