تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: دختران و خانم های زیادی هستند که از تیپ اسپرت دخترانه در استایل های مختلف؛ مثل سرکار، در دانشگاه در استایل روزمره استفاده می کنند. دلیلش هم راحت بودن و محدودیتی نداشتن در انتخاب لباس در تیپ اسپرت دخترانه است.

تیپ اسپرت دخترانه در مقایسه با سایر استایل های رایج، محبوبیت بیشتری دارد‌؛ از مدل مانتوهای دانشجویی گرفته تا پوشش دختران شاغل، همگی شکل و شمایلی از این تیپ پرطرفدار هستند. گرچه تنوع بالایی به لحاظ نوع پو‌‌شش این استایل وجود دارد، اما تنها توجه به اصول صحیح ست کردن می تواند یک استایل جذاب را در نگاه اطرافیان به نمایش بگذارد و جذاب ترین تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی را در استایل شما ایجاد کند!

شما در انتهای این مقاله با لباس اسپرت دخترانه برای بیرون، تیپ اسپرت دخترانه برای تولد و مهمانی آشنا می شوید و می توانید ایده های خوبی برای داشتن تیپ اسپرت دخترانه شیک بگیرید.

بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز را مطالعه کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی1

تیپ اسپرت به چه تیپی گفته میشه؟

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی4

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: تیپ اسپرت زنانه و دخترانه به تیپ هایی گفته میشه که از هر گونه تجملاتی به دور هست. در تیپ اسپرت دخترانه شما از لباس های ساده و راحت استفاده می کنید. مثلا شلوار جین زنانه راحت و گشاد، مثل شلوار بگ دخترانه، شلوار مام استایل زنانه، هودی، سیوشرت، بلوزهای راحت و گشاد همه اینا مناسب برای تیپ اسپرت دخترانه برای بیرون هستند.

ایتم های تیپ اسپرت دخترانه

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی5

تیپ اسپرت فقط برای اقایان نیست و امروزه خانم های اسپرت پوش زیادی هستند که از آیتم هایی مانند: هودی، سیوشرت، شلوار جین، کتان شلوار لینن زنانه، کتونی، برای داشتن تیپ اسپرت دخترانه با مانتو استفاده می کنند.

تیپ دخترانه اسپرت با مانتو از تیپ های پرطرفدار برای خانم های جوان است که در استایل دانشجویی، محل کار، قرار ملاقات های دوستانه استفاده می کنند.

چگونه تیپ اسپرت بزنیم؟

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی2

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: برای داشتن تیپ اسپرت نیاز به فکر زیادی ندارد. پوشیدن شلوار زاپ دار جین و یک تی شرت ساده استایل تان را اسپرت می کند. همچنین برای داشتن تیپ دخترانه اسپرت با کتانی، یک شلوار زنانه یخی یا آبی تیره با تیشرت سفید و کتانی مناسب است.

با استفاده از ترفندهای مختلف می توان استایلی زیبا خلق کرد. اصول صحیح پوشیدن لباس در تیپ اسپرت دخترانه باعث جذابیت ظاهری آن می شود. برای خلق بهترین تیپ اسپرت دخترانه برای تولد و مهمانی باید به ویژگی های مهم این استایل توجه داشت.

پارچه های ساده و به دور از تجمل

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی3

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: مهم ترین شاخصه تیپ های اسپرت، سادگی آن است. پارچه های پرزرق و برق هیچ همخوانی با این تیپ ندارد. پارچه های ساده در طرح ها و رنگ های متنوع می توانند حال و هوایی مینیمال در پوشش اسپرت ایجاد کنید.

عدم استفاده از اکسسوری های پرزرق و برق

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی6

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: یک بخش مهم در تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی، انتخاب اکسسوری مناسب با پوشش است. کیف و کفش به عنوان مهم ترین آیتم، باید بر اساس نوع استایل گزینش شوند. کوله پشتی و کفش های کتانی جزء جدایی ناپذیر استایل اسپرت دخترانه هستند. انواع مجلسی کیف و کفش، نه تنها سنخیتی با این استایل ندارد، بلکه جلوه نامطلوبی هم ایجاد می کنند. گرچه زیورالات و بدلیجات در استایل کژوال زنانه نقش مهمی دارند، اما گزینه مهمی در تیپ های اسپرت دخترانه محسوب نمی شوند. استفاده از زیورالاتی چوبی، پارچه ای یا دست ساز می تواند جایگزینی مناسب برای اکسسوری های طلا و نقره باشد.

رنگ شاد و روشن، ویژگی شاخص تیپ های کژوال

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی7

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی: مهم ترین نکته در یک استایل اسپرت دخترانه، استفاده از رنگ های شاد و روشن است. برای داشتن یک تیپ دخترانه اسپرت و جذاب در فصول گرم سال، رنگ های صورتی، یاسی و آبی گزینه ایده الی هستند. در حالی که، طیف های رنگی تیره برای فصول سرد سال می توانند انتخاب شوند.

آرایش و مدل موی ساده

استایل های اسپرت دخترانه با یک آرایش ساده و مینیمال شناخته می شود. آرایش موها نیز در ساده ترین حالت ممکن است. بستن مو یا باز گذاشتن آن، آیتم هایی هستند که با این استایل همخوانی دارند. کرم ضدآفتاب، رژلب کمرنگ و کمی ریمل، آرایشی ایده آل برای تولد، مهمانی، تفریح یا موقعیت های دیگر می باشند.

source

توسط funkhabari.ir