شایعات بسیار زیادی درباره کنسول نسل بعدی نینتندو سوییچ ۲ وجود دارد و اکنون تصاویری از آن لو رفته است. 

پس از مدت‌ها انتظار، طراحی‌های اولیه از کنسول جدید نینتندو سوییچ ۲ به‌طور غیررسمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر که ابتدا در شبکه‌های اجتماعی چین ظاهر شده، سپس در ردیت منتشر شدند و نگاهی اجمالی به کنسول نسل بعدی نینتندو ارائه می‌دهند.

بر اساس این اطلاعات لو رفته، نینتندو سوییچ ۲ با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر، جوی‌کان‌های جدید مغناطیسی و چندین پورت USB-C عرضه خواهد شد. همچنین ظاهر کلی دستگاه مشابه نسخه اصلی سوییچ خواهد بود، اما پایه پشتی آن، از مدل OLED الهام گرفته و طراحی کوچک پایه در نسخه اولیه را بهبود داده است.

یکی از جالب‌ترین تغییرات، مربوط به کنترلرهای Joy-Con است که ظاهرا روش اتصال آن‌ها نسبت به نسخه فعلی متفاوت خواهد بود. همچنین شایعات پیشین درباره وجود دکمه‌های اضافی در پشت کنترلرها نیز به نوعی تایید شده است.

در کنار تغییرات ظاهری، اطلاعاتی از مشخصات فنی سوییچ 2 نیز فاش شده است. گفته می‌شود این کنسول دارای 12 گیگابایت رم، پشتیبانی از HDMI 2.1 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. پشتیبانی از HDMI 2.1 احتمال نمایش محتوای 4K را نیز افزایش می‌دهد.

تاکنون این اطلاعات به‌صورت رسمی از سوی نینتندو تأیید نشده است و باید با کمی تردید به آن‌ها نگریست. این شرکت همچنین هنوز واکنشی به این افشاگری‌ها نشان نداده است، اما احتمال می‌رود که در اواخر سال جاری، اطلاعات رسمی کنسول جدید خود را منتشر کند و عرضه‌ آن برای سال 2025 برنامه‌ریزی شود.

source

توسط funkhabari.ir