بازی God of War Ragnarok امروز 29 شهریور برای کامپیوتر منتشر می‌شود و پی‌سی گیمرها می‌توانند ماجرای کریتوس را در نورس باستان ادامه دهند. پلی‌استیشن از افزودن دو قابلیت گیم پلی جدید به نسخه کامپیوتر خبر داد. بازی‌کنان بالاخره می‌توانند میزان راهنمایی برای حل معماها را کاهش دهند. سانتا مونیکا به یکی از انتقادات بزرگ از بازی خدای جنگ رگناروک، پاسخ داده است.

یکی از ایرادها یا ویژگی‌های بازی گاد آو وار، فاش شدن سریع راه‌حل معماها بود. اگر طی چند ثانیه به جواب پازل نمی‌رسیدید، آنگاه آتریوس و میمیر، سریعاً پاسخ را فاش می‌کردند. این باعث شد تا بسیاری از معماهای بازی لذت نبرند. سانتا مونیکا با این رویکرد می‌خواست سرعت بازی را بالا ببرد و نگذارد تا جریان بازی متوقف شود. بازی‌کنان از اینکه فرصت کافی برای حل پازل را نداشتند دلخور بودند و پلی‌استیشن بالاخره به درخواست‌ها پاسخ داده است.

گزینه Puzzle Timing در بخش دسترسی‌پذیری نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok اضافه شده است. بازی‌کنان می‌توانند زمان فاش شدن راه‌حل معما را افزایش دهند و مدت بیشتری فکر کنند. در نتیجه میمیر و آتریوس همچنان راه‌حل معما را فاش می‌کنند، اما اندکی بیشتر منتظر می‌مانند. جالب است که سانتا مونیکا به یکی از انتقادات مهم واکنش نشان داده و تصمیم گرفته تا راه‌حلی برای این مشکل در نسخه کامپیوتر پیدا کند. البته قرار است این گزینه در زمان نامشخصی به نسخه پلی‌استیشن هم اضافه شود.

God of War Ragnarok کامپیوتر

قابلیت جدید بازی God of War Ragnarok

دیگر قابلیت جدید نسخه کامپیوتر خدای جنگ رگناروک، توضیحات صوتی است. با فعال کردن این گزینه، صحنه‌های سینمایی به شکل صوتی توضیح داده می‌شوند. این قابلی به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا بازی را بهتر تجربه کنند. به‌طور کل نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok، دسترسی‌پذیری بهتری دارد و می‌توان اکثر تنظیمات را دست‌کاری کرد. این خبر خوبی برای پی‌سی گیمرها است و این دسته می‌توانند بهترین نسخه موجود را همراه با محتوای کامل تجربه کنند.

نسخه کامپیوتر بازی خدای جنگ رگناروک همراه بسته الحاقی والهالا منتشر می‌شود. پی‌سی گیمرها می‌توانند یکجا تمام محتوای بازی را تجربه کنند و به ماجرای کریتوس پایان دهند. سونی به همین مناسبت، تریلر تازه‌ای منتشر کرد و امتیازهای عالی این بازی را به رخ کشید. این شرکت ژاپنی انتظار فروش قابل‌توجهی را دارد. نسخه پلی‌استیشن بیش از 15 میلیون نسخه فروش کرده و باید دید آیا نسخه پی‌سی موردتوجه قرار می‌گیرد یا خیر.

بازی God of War Ragnarok امروز 29‌ شهریور از طریق استیم و اپیک گیمز استور منتشر می‌شود. برای دانلود بازی طی چند ساعت آینده، منتظر بمانید.

منبع: PCGAMER

source

توسط funkhabari.ir