ابراهیم محرابی افشار کیست و اهل کجاست بیوگرافی ابراهیم محرابی افشار داور فوتسال ایرانی و همسرش و فرزندان او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ابراهیم محرابی افشار داور فوتسال اهل کجاست +همسر و فرزندان

بیوگرافی ابراهیم محرابی افشار

ابراهیم محرابی افشار داور بین المللی فوتسال می‌باشد که توانسته در جام جهانی ۲۰۲۴ بازی‌های بسیار مهمی را قضاوت کند او در حال حاضر به عنوان یکی از داوران عضو فیفا محسوب می‌شود وی در مسابقاتی که حضور داشته عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و به همین دلیل مورد توجه فیفا قرار گرفته است.

ابراهیم محرابی افشار کیست و اهل کجاست

ابراهیم محرابی افشار کیست و اهل کجاست

ابراهیم محرابی افشار داور فوتسال است که به عنوان داور رسمی فیفا نیز محسوب میشود و در مسابقات بین المللی به عنوان داور وسط و یا داور دوم و سوم حضور پیدا میکند. به نظر میرسد ابراهیم محرابی اهل تهران یا کرج باشد.

سوابق داوری

ابراهیم افشار محرابی داوری را در سن سالگی آغاز کرد او ابتدا فوتبال بازی می‌کرد اما به دلیل علاقه‌اش به داوری در عرصه داوری گام برداشت و موفق شد نشان بدهد که هوش بسیار زیادی در داوری فوتبال و فوتسال دارد.

ابراهیم افشار محرابی داور جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

ابراهیم افشار محرابی داور جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

از مهمترین سوابق او جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است که بازی‌های مهمی را قضاوت کرده است از جمله بازی پاراگو و کاستاریکا که ضاوت بسیار حرفه‌ای در این بازی انجام داد و مورد تحسین کارشناسان داوری قرار گرفت او همچنین مسابقه برزیل و کرواسی و مراکش و پناوا را نیز سوت زده است.

ابراهیم محرابی افشار درباره وضعیت داوری و مشکلاتی که بر سر راهش وجود دارد می‌گوید که متاسفانه حقوق بسیار کمی برای داوران فوتسال در ایران در نظر گرفته می‌شود و ما باید به دنبال شغل دوم هم باشیم از سوی دیگر امکاناتی که در اختیار داوران قرار داده می‌شود بسیار اندک است.

به هر حال ابراهیم افشار با استفاده از پشت کار و تلاش‌ها و استعدادهای فردی خود موفق شد از میادین بین المللی درخشان عمل کند.

همسر و فرزندان

ابراهیم افشار محرابی متاهل است ولی درباره زندگی شخصی و تعداد فرزندان او اطلاعاتی وجود ندارد.

source

توسط funkhabari.ir