پاشا رستمی بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی کیست با بیوگرافی و عکس های او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی کیست

پاشا رستمی بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی میباشد او در سریالهای لحظه گرگ و میش و و بچه های من و گمشدگان و گردن زنی بازی کرده است. پاشا رستمی متولد تیر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران بوده و اصالتا آذربایجانی و ترک زبان است وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی است.

بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی کیست + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مانی در سریال گردن زنی

 پاشا رستمی بازیگر تلویزیون سینما و تئاتر متولدشده در تیرماه دهه 63 است.

تحصیلات : وی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و همچنین تدریس زبان هم می کند.وی این شب ها در نقش امید وطنخواه که پسری است و در یک موسسه خیریه فعالیت می کند و در روال داستان با ترنج قادری ( روشنک گرامی ) آشنا میگردد در سریال گمشدگان حضور دارد.وی پیش از این در سریال خسته دلان و فیلم سینمایی طبقه سوم حضور داشته است.

سوابق

پاشا رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و چند سالی، از زندگی اش را در کانادا سپری کرد و با بازگشت به ایران ، دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد ، و اولین بار در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۴ ساله بود، با بازی در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند، و مسعود فروتن جلوی دوربین رفت.

بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی کیست + بیوگرافی و عکس

در سال ۸۹ دوران پرکاری را تجربه کرد ، ابتدا در فیلم، تلویزیونی اشک انار برای شبکه چهار حضور داشت سپس ، با سریال آب پریا مرضیه برومند تجربه متفاوتی در تلویزیون بدست آورد. علاقه به زبان از نوجوانی به زبان انگلیسی علاقه داشت و حالا مدت هاست ، بعنوان معلم زبان تدریس می کند ، او چند سالی است، بصورت حرفه ای در تئاتر های مختلف نیز حضور دارد.

پاشا رستمی چند سال پیش مدتی در کانادا اقامت داشت و در زمینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می کرد. وی علاقه خاصی به ورزش، پیاده روی، اسکی، فوتبال و کتاب خواندن دارد. از آثار پاشا رستمی می توانیم به سریال های “همه بچه های من”، “آب پریا”، “اغما”، “گمشدگان”، “خسته دلان”، “لحظه گرگ و میش” و فیلم سینمایی “طبقه سوم” و فیلم تلویزیونی “اشک انار” اشاره کنیم.

بازیگر نقش مانی در سریال گردن زنی کیست + بیوگرافی و عکس

 

 

 

 

source

توسط funkhabari.ir