بیوگرافی امیرحسین طهماسبی مجری برنامه سلام صبح بخیر تلویزیون و همسر و فرزندان با عکس و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امیرحسین طهماسبی

امیرحسین طهماسبی از مجریان تلویزیونی بوده که در شبکه سوم سیما چندین برنامه زنده را تا به حال اجرا کرده و نشان داده از مجریان کاربلد و با تجربه تلویزیون است او در رشته ارتباطات تحصیل کرده و در این رشته فارغ التحصیل شده است از دوران جوانی علاقه زیادی به اجرا داشته و رنامه‌های مختلفی را تا به حال اجرا کرده است.

بیوگرافی امیرحسین طهماسبی مجری برنامه سلام صبح بخیر

سوابق

آقای امیرحسین طهماسبی علاوه بر اجرا قبلاً در زمینه خبرنگاری و روزنامه نگاری نیز فعالیت داشته است و از اهالی قدیمی و با سابقه رسانه می‌باشد.

با توجه به تسلط در گفتار و بیانی شیوا او موفق شد در تلویزیون حضور پیدا کند و توجه تهیه کننده‌ها و برنامه سازان صدا و سیما را به خود جلب کند تا برنامه‌های خود را برای اجرا به دست او بسپارند.

بیوگرافی امیرحسین طهماسبی مجری تلویزیون و همسر و فرزندان +عکس

البته امیرحسین طهماسبی تا به حال خیلی خوب توانسته برنامه‌ها را اداره کند و حاشیه‌های کمتری داشته باشد تا به حال خیلی خوب توانسته برنامه‌ها را اداره کند و حدا الامکان از حواشی خیلی کمتری برخوردار شود.

همسر و خانواده

امیرحسین طهماسبی  متاهل می‌باشد و همسرش نیز از اهالی رسانه است ارای دو فرزند بوده که دانش آموز می‌باشند او برای تربیت فرزندان حساسیت زیادی داشته سعی می‌کند که بهترین روش‌های تربیتی را برای فرزند خود استفاده کند .

او در کنار اجرا سعی می‌کند به مسائل زندگی شخصی و ورزش هم برسد او به مطالعه علاقه فراوانی داشته و سعی می‌کند بیشتر اوقات فراغت خود را به مطالعه و ورزش بپردازد همچنین در کنار کار برای خانواده وقت کافی گذاشته و از افراط و تفریط متنفر است.

source

توسط funkhabari.ir