اخیرا شایعه‌ای در اینترنت پخش شده است که به توسعه ریمستر بازی Days Gone اشاره دارد. این شایعه، اولین بار توسط یکی از خبرنگاران رسانه VGC بیان شد. ضمن اینکه جف گراب، یکی دیگر از خبرنگاران مطرح این حوزه، چند روز پیش صحبت‌های مشابهی را بیان کرده بود.

چند روز قبل، جف گراب در گزارشی مدعی شد که یک ریمستر از یکی از IPهای پلی‌استیشن در حال ساخت است. او گفت که این ریمستر، در رویداد State of Play بعدی سونی، به طور رسمی معرفی خواهد شد. با این حال، گراب اسمی از این بازی نبرد. بعد از آن، تصور می‌شد که این ریمستر که به گفته گراب، چندان هم هیجان برانگیز نیست، از بازی Horizon Zero Dawn باشد.

حالا اما یکی از خبرنگاران رسانه VGC، با نام جوردن میدلر، به طور غیر مستقیم گفته که با یک ریمستر از Days Gone طرف هستیم. بعد از انتشار خبر معرفی یک ریمستر جدید، میدلر به شوخی گفت که جان گاروین، کارگردان دیز گان، ایندفعه عقلش را از دست خواهد داد. او به موضوع عصبانیت گاروین، بعد از اضافه شدن ورژن کارتونی شخصیت دیکن به بازی Astro Bot اشاره می‌کند. با این جوک، ظاهرا میدلر به طور غیر مستقیم تایید کرده که به زودی شاهد ریمستر بازی Days Gone خواهیم بود.

ریمستر بازی Days Gone

احتمال معرفی ریمستر بازی Days Gone در رویداد بعدی State of Play

پیش از این، گاروین همواره به سونی به خاطر چراغ سبز نشان ندادن به ساخت قسمت دوم Days Gone انتقاد می‌کرد. ساخت دنباله این بازی در حالی کنسل شد که بازی زامبی محور Bend Studio، فروش خوبی داشت. حالا این توسعه دهنده در حال کار بر روی یک IP کاملا جدید است که دارای حالت مولتی پلیر آنلاین خواهد بود. همچنین تایید شده که بازی جدید آن‌ها، از برخی المان‌های جهان بازی دیز گان هم بهره خواهد برد.

اگر این شایعه واقعی باشد، عرضه این ریمستر اصلا فکر منطقی نیست. چرا که نسخه PC این بازی حدود دو سال قبل از راه رسید و کاربران PS5 هم می‌توانند این بازی را به صورت 60 FPS تجربه کنند. به همین دلیل است که انتشار یک ریمستر از Days Gone، کاملا غیر ضروری به نظر می‌رسد؛ حتی غیر ضروری‌تر از ریمستر Horizon Zero Dawn.

به نظر می‌رسد که سونی در حال توسعه انبوهی از ریمسترها و ریمیک‌ها از عناوین قبلی خودش است. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها برای همین چند سال اخیر هستند و واقعا نیازی به بازسازی ندارند. این در حالیست که طرفداران ترجیح می‌دهند حداقل یک دنباله از این بازی‌ها داشته باشند نه یک ریمستر معمولی. به همین دلیل است که آن‌ها به این موضع اشاره می‌کنند که آیا تولید ریمسترهای غیر ضروری، راه خوبی برای استفاده از منابع است یا نه؟

منبع: WCCFtech

source

توسط funkhabari.ir