بازی God of War Ragnarok که روز گذشته در اختیار بازیکنان استیم قرار گرفته بود، چندان عملکرد خوبی در این پلتفرم نداشته است.

اتصال اجباری به شبکه PSN، مشکلات مربوط به رزولوشن‌های کم‌تر از ۴K و ارورهای حافظه کم رم، انتقاداتی هستند که بازیکنان استیم به جدیدترین پورت سونی به رایانه‌های شخصی دارند. برخی از نظرات کاربران استیم را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

ساختن حساب PSN چیزی بود که پیش از خرید بازی از آن اطلاع داشتم و برایش آماده بودم، تا وقتی که با واقعیت مواجه شدم.

ساکنین بریتانیا برای ساختن این حساب باید شماره تلفن خود را وارد کنند و اگر این روند با مشکل مواجه شود (که در اکثر مواقع این اتفاق می‌افتد و پیامک تایید ارسال نمی‌شود)، برای تایید سن خود باید امضا، تصویری از خودتان یا کد ملی یا پاسپورت خود را به یک شرکت ثردپارتی بدهید.

اگر بازی را از Instant Gaming نخریده بودم، قطعا آن را پس می‌دادم. دادن کد پاسپورت به یک شرکت تنها برای تجربه یک بازی کار بسیار احمقانه‌ای است و به جلوه شرکت میان مخاطبین ضربه می‌زند.

تمام نرم‌افزارهای ثردپارتی شرکت‌ها را از استیم مسدود کنید. بازی‌های استیم باید تنها با داشتن یک اکانت استیم قابل بازی باشند، خصوصا آثاری که تک‌نفره هستند.

اتصال اجباری به PSN مانع تجربه بازی‌ها روی Linux و Steam Deck می‌شود، زیرا PlayStation Runtime SDK در این دستگاه‌ها اجرا یا نصب نمی‌شود.

سازندگان این بازی را روی رزولوشن‌های کمتر از ۴K تست نکرده‌اند. در ۱۴۴۰p آیکون‌های UI افتضاح به نظر می‌رسند. من مجبور شدم بازی را روی رزولوشن ۴K با Dynamic Super Resolution اجرا کنم تا این مشکل بسیار ساده را برطرف کنم.

منتظر به‌روزرسانی‌ بمانید، منطقه ابتدایی بازی عملکرد خوبی دارد اما پس از آن با Stutterهای شدید مواجه می‌شوید. بازی روی RTX3080 و AMD Ryzen 7 5800X اجرا شده است.

بازی God of War Ragnarok با ۲ هزار بررسی، درصد رضایت ۶۶ (Mixed) را کسب کرده است. رکورد تعداد بازیکنان این اثر نیز ۲۳ هزار نفر است که از نسخه قبلی، بسیار کمتر است.

God of War Ragnarok هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

source

توسط funkhabari.ir