سوال تصویری شناسایی اشیا: آزمایش های متعددی عملکرد مغز، به ویژه حافظه را ارزیابی می کند. به عنوان مثال می توان به آزمون وضعیت ذهنی کوچک (MMSE) و ارزیابی شناختی مونترال (MoCA) اشاره کرد که تصویری از سلامت شناختی ارائه می دهد. در اینجا تستی جالب برای ارزیابی فعالیت مغز، به ویژه توجه وجود دارد.

انجام آزمایش مغز مانند بررسی سلامت مغز است، به نوعی مانند بررسی مهارت های تفکر و حافظه شما. این مهم است زیرا به پزشکان کمک می کند تا عملکرد مغز شما را درک کنند و هر مشکل احتمالی را در مراحل اولیه تشخیص دهند. درست مانند چکاپ‌های منظم بدنمان، آزمایش‌های مغزی نیز می‌تواند مواردی مانند مشکلات حافظه یا نگرانی‌های دیگر را تشخیص دهد. آن‌ها در کشف بهترین راه‌های کمک در صورت بروز هر چیزی بسیار مفید هستند.

در ادامه با دیدن تصویر سوال تصویری شناسایی اشیا و موجودات غیر معمول در تصویر پلنگ می توانید تمرکز و میزان قدرت دیدخود را مورد ارزیابی قرار دهید.

سوال تصویری شناسایی اشیا

این فقط در مورد مشکلات نیست. آزمایش های مغز همچنین می توانند نشان دهند که مغز شما در چه چیزی عالی است! بنابراین، مانند این است که به مغز خود یک بسته مراقبتی کوچک بدهید تا مطمئن شوید که در حالت بالایی قرار دارد و برای هر کاری که پیش می‌آید آماده است.

اگر آماده هستید یک بار دیگر مغز خود را بررسی کنید. شما پلنگی را در حال استراحت بر روی درخت می بینید. در نگاه اول چیز غیر معمول در تصویر این پلنگ وجود ندارد. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کرده و موز، دست، قارچ و ماهی را پیدا کنید. برای این کار فقط 10 ثانیه وقت دارد. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی اشیا  همراه باشید.

سوال تصویری شناسایی اشیا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب سوال تصویری شناسایی اشیا

اگر زمانی متوجه شدید که با تمرکز دست و پنجه نرم می کنید یا احساس می کنید که توجه شما از بین رفته است، اشکالی ندارد که به پزشک مراجعه کنید. آنها آنجا هستند تا کمک کنند و بفهمند چه چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. گاهی اوقات، این موارد می توانند موقتی یا مرتبط با استرس باشند، اما مهم است که آنها را نادیده نگیرید.

صحبت با یک پزشک می تواند وضعیت را روشن کند، و آنها می توانند بهترین راه را برای حمایت از شما بیابند. درست مانند نحوه مراجعه به پزشک برای سرفه یا تب، مراقبت از سلامت روانی به همان اندازه مهم است. بنابراین، دریغ نکنید – اگر احساس ناراحتی می‌کنید، به پزشک خود اطلاع دهید و با هم می‌توانید برای یافتن راه‌حل مناسب تلاش کنید تا به بهترین حالت خود برگردید.

برات سخت بود؟ چند دقیقه طول کشید تا همه چیز پیدا شود؟

.

.

.

.

.

.

.

جواب: تمام آنچه که در سوال تصویری شناسایی اشیا  از شما خواسته شده بود را در تصویر آزمون علامتگذاری کرده ایم.  اگر می‌خواهید توجه خود را به جزئیات آزمایش کنید و مغز خود را تمرین دهید، بیشتر از این نگویید. این مجموعه از چالش ها را امتحان کنید!

سوال شناسایی اشیا

source

توسط funkhabari.ir